Ελεύθερο γεύμα στη δίαιτα: Τι μπορείς να τρως για να μην το παρακάνεις

4 SHARES

Γιατί δεν χρειάζεται να χαλάσεις την δίαιτα για ένα ελεύθερο γεύμα

Έχεις φτάσει περίπου στο επιθυμητό βάρος και έχεις ξεκινήσει να κάνεις και ένα ελεύθερο γεύμα, ένα cheat meal μέσα στην εβδομάδα. Τι μπορείς να κάνεις όμως για να μην γίνει το free meal, το ελεύθερο γεύμα ελληνιστί, βόμβα για την διατροφή σου; 

Tι πρέπει τελικά να περιλαμβάνει το ελεύθερο γεύμα για να σε ικανοποιεί, να σε χορταίνει αλλά να μην αποτελεί απειλή για το σώμα σου; Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου έθεσε τις βάσεις για το πώς πρέπει να σκέφτεσαι το cheatmeal σωστά και το τι πρέπει να περιλαμβάνει αυτό:

«Σκεφτόμουν το cheat meal και πιστεύω πως είναι άδικο να το λέμε έτσι... γιατί του δίνουμε μια χροιά «αμαρτίας».

Το ελευθερο γεύμα, όπως συνηθίζω να το γράφω, και ακόμα καλύτερα το αυθόρμητο, σημαίνει το γεύμα εκτός πλαισίου, το γεύμα που μου μύρισε και που συνήθως δεν εντάσσεται στα πλαίσια μιας «δίαιτας».

Οι «αμαρτίες» συνήθως συνοδεύονται απο τύψεις και οι τύψεις ειναι ο χειρότερος σύμβουλος σε μια προσπάθεια σωστής διατροφής», τονίζει η ειδικός.

Τι μπορεί όμως να αποτελεί ένα ελεύθερο γεύμα;

Μία μερίδα σπιτικό καλό μαγειρεμένο φαγητό που θα μπορούσε να είναι μουσακάς, παστίτσιο, σουτζουκάκια ή όποιο άλλο μαμαδίστικο πιάτο. 

 Ένα πιάτο από διεθνή κουζίνα για παράδειγμα μεξικάνικο, κινέζικο ή ιαπωνικό και ταϋλανδέζικο.

 Junk food με τα όλα του, βλέπε burger, πίτσα και ό,τι άλλο λαχταράς.

 Ένα κανονικό φαγητό (αν παίρνεις ένα πιάτο δηλαδή) μαζί με ένα φανταστικό γλυκό!

 Η ειδικός εξηγεί πως ο σκοπός δεν είναι να φάμε δίχως αύριο 15.000 θερμίδες αλλά να πάρουμε την γεύση και να ευχαριστηθούμε το ελεύθερο γεύμα μας, χωρίς τύψεις.

Και φυσικά, την επόμενη ημέρα, να επιστρέψουμε στο κανονικό μας πλάνο!

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

4 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ