Όλα όσα αγνοούσες μέχρι και σήμερα για την περίφημη cranberry sauce

2 SHARES

Η προσθήκη που θα απογειώσει το φαγητό σου.

Όπως ίσως γνωρίζεις, η χθεσινή ημέρα ήταν άκρως γιορτινή σε πολλές χώρες του κόσμου. O λόγος δεν είναι άλλος από τον εορτασμό του Thanksgiving, ή όπως εμείς αποκαλούμε Ημέρα των Ευχαριστιών. Ένα υλικό που έχει γίνει τελευταία πολύ δημοφιλές και δεν λείπει ποτέ από το εορταστικό τραπέζι, είναι η cranberry sauce. Θυμίζει αρκετά την μαρμελάδα και μπορεί να προστεθεί σε αλμυρά ή γλυκά πιάτα. Τα cranberries αποτελούν άλλωστε αγαπημένη επιλογή όσων ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή και είναι ικανά να απογειώσουν το γιαούρτι ή το smoothie σου. Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C περιέχουν μόλις 46 θερμίδες στα 100 γραμμάρια.

Τα καλά νέα είναι πως πλέον μπορείς εύκολα να βρεις την περιβόητη cranberry sauce αφού διατίθεται σε αρκετά super market ή καταστήματα με βιολογικά προϊόντα. Οι ειδικοί συνιστούν να αποφύγεις την κονσερβοποιημένη συσκευασία και να προσέξεις αρκετά την ετικέτα με τα συστατικά. Είναι σημαντικό να υπάρχει μεγάλη περιεκτικότητα του φρούτου στο προϊόν και όχι της ζάχαρης, όπως συνηθίζουν αρκετές εταιρίες να κάνουν.

 

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να μετατρέψεις την cranberry sauce σε μια πιο υγιεινή αλλά ταυτόχρονα γευστική απόλαυση. Αγόρασε φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα και δοκίμασε να φτιάξεις τη δική σου σάλτσα. Η διαδικασία είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη απ' όσο φαντάζεσαι και το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Πρόσθεσέ την σε κέικ, κρέπες, γιαούρτι ή στα αγαπημένα σου pancakes.

Δες επίσης: Τι ακριβώς μπορεί να προκαλέσει στο σώμα σου το επεξεργασμένο φαγητό

Στα βίντεο που ακολουθούν θα δεις πώς μπορείς να φτιάξεις τη δική σου cranberry sauce εύκολα και γρήγορα στο σπίτι.

 

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: @wellnessforthewin

 

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ