Διαλειμματική νηστεία: Όλα τα μυστικά για να αδυνατίσεις χωρίς κόπο

3 SHARES

Η ιδανική διατροφή για όσες δεν θέλουν να στερηθούν τίποτα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για το γεγονός ότι όλες οι γυναίκες έχουμε θελήσει κάποια στιγμή της ζωής μας να χάσουμε βάρος. Ο κάθε οργανισμός είναι τελείως διαφορετικός γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό πριν ακολουθήσεις οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφής που θα βρεις στο διαδίκτυο ή από κάποια φίλη.

Η διαλειμματική νηστεία είναι μια σύγχρονη μέθοδος απώλειας βάρους η οποία έγινε viral το τελευταίο διάστημα με ολοένα και περισσότερους να την δοκιμάζουν. Οι διατροφολόγοι τονίζουν πως δεν απευθύνεται σε άτομα με χαμηλό σάκχαρο αφού μπορεί να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να εφαρμόσεις την διαλειμματική νηστεία ωστόσο μέχρι στιγμής ξεχωρίζει η μέθοδος 16/8. Καθημερινά επιτρέπεται να τρως σχεδόν ό,τι θέλεις για οκτώ ώρες της ημέρας και να νηστεύεις τις υπόλοιπες δεκαέξι. Ναι, κι όμως η συγκεκριμένη μέθοδος λειτουργεί ενώ παράλληλα έχει ορατά αποτελέσματα στη ζυγαριά σου.

Έρευνες έχουν αποδείξει πως τα άτομα που ακολούθησαν το intermittent fasting είχαν άμεση απώλεια βάρους, καλύτερη μεταβολική λειτουργία, ισχυρό ανοσοποιητικό και μακροζωία. Στη gallery που ακολουθεί θα βρεις όλα τα χρήσιμα tips για να την εφαρμόσεις με επιτυχία.

Δες επίσης: Ταχίνι: Η υπερτροφή της νηστείας – Θερμίδες & θρεπτική αξία

Πηγή φωτογραφιών: unsplash.com

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ