5 οφέλη που έχουν οι φράουλες στον οργανισμό σου και αγνοούσες

Εσύ πόσες φράουλες τρως τη μέρα;

Η θερινή περίοδος είναι από τις αγαπημένες μας για πολλούς λόγους. Δεν είναι ότι περιμένουμε μόνο να πάμε σε κάποιο νησί, να κάνουμε το πρώτο μας μπάνιο ή να αγοράσουμε μαγιό. Ανυπομονούμε να φάμε και τα αγαπημένα μας φρούτα όπως είναι οι φράουλες, τα κεράσια κ.ο.κ.

Και αφού αναφερθήκαμε στις φράουλες, εσύ γνωρίζεις τα οφέλη που έχει το συγκεκριμένο φρούτο για τον οργανισμό σου; Αρχικά να σου πούμε πως ένα φλιτζάνι ολόκληρων φραουλών περιέχει μόνο 46 θερμίδες. Ένα φλιτζάνι κομμένες φράουλες περιέχει 53 θερμίδες και ένα φλιτζάνι με πουρέ φράουλας έχει μόνο 74 θερμίδες.

Υπάρχουν όμως 5 οφέλη τους που ίσως αγνοούσες.

#1. Προωθούν την υγεία του δέρματος και των οστών
Ένα φλιτζάνι φράουλες παρέχει σχεδόν το ένα τέταρτο του ημερήσιου στόχου για το μαγγάνιο, ένα μέταλλο που βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου και προάγει την υγεία του δέρματος και των οστών.

#2. Ενισχύουν την πεπτική υγεία
Οι ίνες στις φράουλες (περίπου 3 γραμμάρια ανά φλιτζάνι) βοηθούν στη διατήρηση της καλής πεπτικής υγείας υποστηρίζοντας την ανάπτυξη υγιών βακτηρίων του εντέρου, τα οποία συνδέονται με ανοσία, αντιφλεγμονώδη και διάθεση.

#3. Οι φράουλες καταπολεμούν τη φλεγμονή
Σε άτομα με οστεοαρθρίτιδα, οι φράουλες έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση του πόνου και των σημείων φλεγμονής και οξειδωτικού στρες - μια ανισορροπία μεταξύ της παραγωγής ελεύθερων ριζών που καταστρέφουν τα κύτταρα και της ικανότητας του σώματος να αντισταθμίζει τις επιβλαβείς επιπτώσεις τους.

#4. Μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου για καρκίνο
Τα μούρα, συμπεριλαμβανομένων των φραουλών, έχουν επίσης συνδεθεί με την προστασία του καρκίνου, πιθανώς με την καταπολέμηση του σχηματισμού όγκων και τη διακοπή της ανάπτυξης και της εξάπλωσης των καρκινικών κυττάρων.

#5. Είναι ιδανικές για την καρδιά
Οι φράουλες προστατεύουν την καρδιά μειώνοντας τη φλεγμονή, ενισχύοντας την καλή χοληστερόλη HDL, προστατεύοντας από την οξείδωση της κακής χοληστερόλης LDL (πρόδρομος της σκλήρυνσης της αρτηρίας) και βελτιώνοντας την κυκλοφορία.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ