Εύκολοι τρόποι για να τρως καθημερινά περισσότερα λαχανικά

Εσύ έβαλες άραγε μαρούλι σήμερα στο τοστ σου;

Η σημασία των λαχανικών για την υγεία μας

Όλες γνωρίζουμε καλά πόσο σημαντικό είναι να καταναλώνουμε αρκετά φρέσκα φρούτα και λαχανικά στην καθημερινότητά μας αφού μας προσφέρουν βιταμίνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία και διάφορα άλλα σημαντικά για τον οργανισμό συστατικά. Δυστυχώς όμως, αρκετές φορές αποτυγχάνουμε στην υλοποίηση του σωστού meal prep (προγραμματισμός γευμάτων) αφού οι φρενήρεις ρυθμοί της ζωής μας δεν μας επιτρέπουν να αφιέρωνουμε πολύ χρόνο στην κουζίνα.

Αν είσαι λάτρης των smoothies κάνε κλικ εδώ για να βρεις τις καλύτερες καλοκαιρινές συνταγές.

Πώς θα εμπλουτίσεις τα γεύματά σου

1) Βάλε τα smoothies στη ζωή σου

Ο πιο γρήγορος-εύκολος τρόπος για να τρως πιο πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Αγόρασε ένα blender στο οποίο θα βάζεις τα αγαπημένα σου υλικά και θα τα απολαμβάνεις αργότερα στο γραφείο σε μορφή smoothie.

2) Buddha bowls

Έχουν γίνει viral τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα. Η πιο σύγχρονη πρόταση για να έχεις ποικιλία και ταυτόχρονα γεύση στην καθημερινότητά σου. Τα buddha bowls αποτελούνται από διάφορες τροφές, μοιρασμένες σε ίσα μέρη. Κινόα, ρεβύθια, μπρόκολο, ντοματίνια, μανιτάρια και ψητά λαχανικά είναι μόνο μερικές προτάσεις που μπορείς να εντάξεις άμεσα στα πιάτα σου

3) Σε σάντουιτς και τοστ

Μην ξεχνάς να προσθέτεις φρέσκα λαχανικά όπως μαρούλι, ντομάτα, μανιτάρια ή ό,τι άλλο σου αρέσει στο τοστ ή το σάντουιτς που παίρνεις στη δουλειά. Η αραβική πίτα παραμένει μια ακόμη πρόταση που θα απολαμβάνεις να τρως και φτιάχνεται σε λίγα μόλις λεπτά.

4) Noodles από κολοκύθι

Ναι, καλά διάβασες. Φτιάχνονται εύκολα, δεν περιέχουν υδατάνθρακες, είναι νόστιμα και ιδανικά για όσες προσέχουν τη διατροφή τους. Αν αγαπάς τα μακαρόνια είναι μια τέλεια εναλλακτική με ελάχιστες θερμίδες.

Στο παρακάτω βίντεο θα δεις πώς να φτιάξεις εύκολα buddha bowls που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι.

Πηγή φωτογραφιών: unsplash.com

Στη gallery που ακολουθεί θα βρεις μερικές ιδέες για να εμπλουτίσεις τα γεύματά σου με περισσότερα φρέσκα λαχανικά.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ