Ξέχνα το πορτοκάλι !10 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

2 SHARES

Όλα όσα μπορείς να επιλέξεις για να λάβεις τα απαραίτητα θρετικά συστατικά.

Από μικρή κιόλας ηλικία θυμάμαι να μου λένε πως πρέπει να πίνω καθημερινά χυμό πορτοκάλι για να παίρνω όλες τις βιταμίνες που περιέχει. Η βιταμίνη C θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές για τον οργανισμό αφού μας προστατεύει από τα κρυολογήματα, έχει αντιοξειδωτική δράση, μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών προβλημάτων και πολλά άλλα.

Γιατί να βάλεις την βιταμίνη C στη ζωή σου

H βιταμίνη C χαρίζει ενέργεια, προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες και προλαμβάνει τις συχνές ιώσεις του φθινοπώρου. Αν είσαι επιρρεπής σε κρυολογήματα (σαν εμένα), είναι απαραίτητη για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου.

πορτοκάλια θεωρούνται η no1 πηγή βιταμίνης C αφού κάθε φρούτο περιέχει 83 ολόκληρα mg. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο όλα δείχνουν πως η φήμη τους έχει επισκιαστεί από άλλα φρούτα και λαχανικά, τα οποία έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C από τα πορτοκάλια.

Πώς θα αδυνατίσεις τρώγοντας τοστ-5 υγιεινές προτάσεις για να διαλέξεις

10 τροφές εξαιρετικά πλούσιες σε βιταμίνη C

via GIPHY

1) Πιπεριές καυτερές τσίλι 107 mg

2) Κόκκινες πιπεριές 190 mg

3) Πράσινες πιπεριές 120 mg

4) Kale 1 κούπα περιέχει 80.4 mg

5) Μπρόκολο 132 mg

Τι να βάλεις στη σαλάτα σου για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής

6) Παπάγια 88mg

7) Φράουλες 85 mg

8) Κουνουπίδι 132 mg

9) Λαχανάκια Βρυξελλών 75mg

10) Ανανάς 80 mg

Τώρα ξέρεις τι να επιλέξεις για να boostάρεις τον οργανισμό σου με βιταμίνη C.

Πηγή φωτογραφιών: pexels.com

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ