Θες όμορφο και νεανικό δέρμα; Βάλε στη διατροφή σου αυτούς τους 6 σπόρους

Θες όμορφο και νεανικό δέρμα; Βάλε στη διατροφή σου αυτούς τους 6 σπόρους

Οι σπόροι chia, το σουσάμι και μερικές ακόμη προσθήκες που θα απογειώσουν το διατροφολόγιό σου.

Η κατανάλωση σπόρων έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία αφού μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ρυτίδων, της αραίωσης των μαλλιών, των καρδιακών παθήσεων, της οστεοπόρωσης και άλλων χρόνιων ασθενειών.

Οι σπόροι είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά που δρουν κατά της γήρανσης, συμπεριλαμβανομένων των αντιοξειδωτικών, των καλών λιπαρών και των βιταμινών. Όπως και οι ξηροί καρποί περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνες, υγιή λίπη και βιταμίνες με αποτέλεσμα να έχουν αντιγηραντικά οφέλη.

Τα τελευταία χρόνια τους συναντάμε ολοένα και περισσότερο σε διάφορα υγιεινά πιάτα. Οι σπόροι chia είναι μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές, την οποία αγαπούν όσοι ακολουθούν μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή. Μπορούν να προστεθούν στο γιαούρτι, στο γάλα ή ως topping σε διάφορα πιάτα.

Κάνε smoothies τα λαχανικά και 4 ακόμα τρόποι για να μην τρως μόνο σαλάτες τώρα που κάνεις διατροφή

6 σπόροι που θα σου χαρίσουν όμορφο δέρμα

1) Κολοκυθόσπορος

Σύμφωνα με το Healthline οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά όπως καροτενοειδή και βιταμίνη Ε. Βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς και δρουν ενάντια των ρυτίδων. Εκτός από τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, βιταμίνης Κ και ψευδάργυρου.

2) Σπόροι ροδιού

Το Medical News Today αναφέρει ότι μπορούν να προστατεύσουν από φλεγμονές και βλάβες από ελεύθερες ρίζες χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχουν. Ένα από αυτά τα αντιοξειδωτικά είναι η βιταμίνη C, η οποία υποστηρίζει την παραγωγή κολλαγόνου. Οι σπόροι ροδιού μπορεί να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμφάνισης του δέρματος και στην πρόληψη των ρυτίδων. Η κατανάλωση σπόρων ροδιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και του κινδύνου της νόσου του Αλτσχάιμερ.

3) Σπόροι chia

Eξαιρετικά πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μαγγάνιο, μαγνήσιο, φώσφορο και ασβέστιο, σύμφωνα με το FoodTrients. Επιπλέον περιέχουν μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικούν που βοηθούν να έχεις πάντα όμορφο δέρμα.

4) Κινόα

Σύμφωνα με το WebMD, σε αντίθεση με τα περισσότερα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, η κινόα είναι μια πλήρης πρωτεΐνη. Θεωρείται μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών.

5) Ηλιόσπορος

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών από το παχύ έντερο. Εξαιρετικά πλούσιος σε βιταμίνη Ε και σελήνιο, ενισχύει την ανάπτυξη των μαλλιών.

6) Σπόροι κάνναβης

Βοηθούν στη σύνθεση κολλαγόνου και ελαστίνης, διατηρώντας το δέρμα σφριγηλό και ελαστικό.

Πηγή κεντρικής: pexels.com

DPG Network