4 τρόφιμα για ήρεμο κεφάλι

4 τρόφιμα για ήρεμο κεφάλι

Απαλλαχτείτε από τους πονοκεφάλους με σωστή διατροφή.

Στην ιατρική, ο πονοκέφαλος είναι γνωστό ως κεφαλαλγία. Σε όλους του υπόλοιπους από εμάς, είναι γνωστός ως ο έντονος πόνος στο κεφάλι που μας ταλαιπωρεί συχνά και μερικές φορές δεν λέει να υποχωρήσει.

Όταν έχουμε πονοκέφαλο, συνήθως παίρνουμε κάποιο παυσίπονο –ή και δύο- ώστε να καταπραΰνουμε τον πόνο. Δεν θα ήταν προτιμότερο, όμως, να είχαμε έναν πιο φυσικό τρόπο για να διώξουμε τον πόνο, ο οποίος όχι μόνο θα ήταν πιο υγιεινός για τον οργανισμό μας, αλλά και πολύ πιο οικονομικός; Αυτός ο τρόπος, λοιπόν, υπάρχει.

Την επόμενη φορά που θα υποφέρετε από πονοκέφαλο, πριν καταφύγετε στα φάρμακα, επιλέξετε να καταναλώσετε ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα τρόφιμα. Επιστημονικές μελέτες από διατροφολόγους και παθολόγους έχουν αποδείξει πως τα τέσσερα αυτά φαγητά έχουν ευεργετική δράση απέναντι στους πονοκεφάλους και μπορούν να αντικαταστήσουν τις φαρμακευτικές συνταγές.

  1. Καρπούζι: Σύμφωνα με του διατροφολόγους, η αφυδάτωση είναι η κυριότερη αιτία των πονοκεφάλων. Έτσι, αν κάνει πολύ ζέστη και νιώθετε το κεφάλι σας να πονά, αυτό θα σημαίνει πως το σώμα σας είναι αφυδατωμένο. Προσπαθήστε να καταναλώσετε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία, ακριβώς όπως το καρπούζι.
  2. Ψωμί ολικής αλέσεως: Όσοι από εσάς ακολουθείτε κάποια δίαιτα που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες θα πρέπει να προσέχετε, καθώς το χαμηλό ποσοστό υδατανθράκων στον οργανισμό μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο. Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι το κατάλληλο φάρμακο για αυτή την περίπτωση.
  3. Αμύγδαλα: Μια μελέτη έδειξε πως το μαγνήσιο, το οποίο περιέχεται σε μεγάλες ποσότητες στα αμύγδαλα, μπορεί να ανακουφίσει αποτελεσματικά από τους πονοκεφάλους. Το μαγνήσιο χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία κι έτσι η ροή του αίματος είναι πιο ομαλή και αποτελεσματική. Άλλα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο είναι οι μπανάνες, το αβοκάντο και το καφέ ρύζι.
  4. Γιαούρτι: Άλλη μια αιτία πονοκεφάλου είναι το χαμηλό ποσοστό ασβεστίου στο σώμα. Ο εγκέφαλος εξαρτάται από το ασβέστιο για να λειτουργήσει σωστά και όταν του λείπει δημιουργούνται πονοκέφαλοι. Η κατανάλωση γιαουρτιού ή γάλατος θα βοηθήσει στην εξάλειψή τους.
DPG Network