Η μοναδική άσκηση που πρέπει να κάνεις για σφιχτούς γλουτούς

Γλουτοί ονειρεμένοι!

Αν τα squats είναι μια άσκηση που έχεις ήδη βαρεθεί, μπορείς να αποκτήσεις με μία ακόμα καλύτερη άσκηση θεϊκούς σφιχτούς γλουτούς.

Δοκίμασε τη γέφυρα γλουτών, η οποία ταυτόχρονα γυμνάζει το εσωτερικό των μηρών και τους κοιλιακούς.

Επαναλήψεις: Για αρχάριους: 10
Για προχωρημένους: 20
Για εσένα: 15!

Ξάπλωσε στο χαλί κι ανέβασε τα πόδια σου κάπου, έτσι ώστε να είναι υπερυψωμένα.

Κράτησε τα πόδια και γόνατα ενωμένα ενώ τα χέρια ακουμπούν δίπλα στο σώμα, με τις παλάμες να κοιτούν το έδαφος.

Αρχίζεις να ανασηκώνεις τους γλουτούς από το πάτωμα, κρατώντας σφιχτή και την κοιλιά ενώ οι ώμοι, οι γλουτοί και τα γόνατα πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία.

Μείνε ψηλά για ένα δευτερόλεπτο και χαμήλωσε πάλι. Πρόσεξε να μην πιέσεις υπερβολικά ψηλά τη μέση σου. Αν δεν μπορείς να είσαι σίγουρη ότι τα γόνατα είναι ενωμένα, βάλε μια πετσέτα ανάμεσα.

Εκπνέεις όταν σηκώνεις τους γλουτούς από το πάτωμα και εισπνέεις επιστρέφοντας στην αρχική θέση.

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies