6 ασκήσεις που θα κάνεις όρθια για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς

1 SHARE

Δοκίμασε τις ασκήσεις και θα θα πειστείς

Η νέα χρονιά είναι ήδη εδώ και έχεις περίπου 140 ημέρες μέχρι να βγεις και πάλι στην παραλία. Τι λες να κάνεις κάτι εντυπωσιακό; Να γυμνάσεις τους κοιλιακούς  χωρίς καν να πέσεις στο πάτωμα; 

Η Charlee Atkins, δημιουργός του προγράμματος le.sweat και προπονήτρια στο διάσημο soulcycle μας δείχνει έξι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις όρθια στο σπίτι ή ακόμα και όσο περιμένεις το μετρό ή το λεωφορείο για να γυμνάσεις αποτελεσματικά την κοιλιά σου. 

Η προπονήτρια υποστηρίζει πως η δεύτερη άσκηση είναι και η πιο αποτελεσματική!

 

Ξεκινάμε;

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies