Πώς θα καταφέρεις να «βγάλεις» την άσκηση της σανίδας πιο ανώδυνα;

Θα κάνεις σανίδα και ταυτόχρονα θα γυμνάζεις και οπίσθια!

Σου μοιάζει σχεδόν αδιανόητο, ίσως και αστείο, το να κάνεις δύο με τρία λεπτά σανίδα. Ναι, αισθάνεσαι το κορμί σου να τρέμει , την κοιλιά σου να πονάει (πιάνει ο κοιλιακός, τι να κάνουμε) και γενικώς το σώμα σου να παραιτείται. Συνήθως σε αρχάριο επίπεδο ξεκινά κανείς με 30 δευτερόλεπτα σανίδας, ανεβαίνει στα 45 και έπειτα ξεκινά αγγίζει το ένα λεπτό, τα δύο και τα τρία. 

Πώς μπορείς, όμως, να αντέξεις περισσότερα λεπτά κάνοντας σανίδα χωρίς να τα παρατήσεις;

Στο παρακάτω βίντεο γυμναστικής θα δεις πώς θα κάνεις σανίδα ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάζεις γλουτούς και οπίσθια; Επίσης, θα δημιουργήσεις μια  «κίνηση» στο σώμα σου που θα σε βοηθήσει να αγγίξεις το τρίλεπτο πάνω στη σανίδα. Keep going girl...

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ