5 ασκήσεις για γυμνασμένες γάμπες που μπορείς να κάνεις και μόνη σου στο σπίτι

5 ασκήσεις για γυμνασμένες γάμπες που μπορείς να κάνεις και μόνη σου στο σπίτι

Μία ποικιλία ασκήσεων που θα σε βοηθήσει να σμιλεύσεις τις γάμπες σου.

Όταν στοχεύεις σε ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματός σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, τα πράγματα ίσως δυσκολέψουν. Γιατί αφενός πρέπει να βρεις τις κατάλληλες ασκήσεις για τα αποτελέσματα που ζητάς και αφετέρου να έχεις αρκετές ώστε να κάνεις εναλλαγές και να γυμνάσεις κάθε πιθανό σημείο που μπορεί να έχει ξεφύγει.

Στην περίπτωση που θες να γυμνάσεις τις γάμπες σου, όμως, δεν ενδιαφέρεσαι μόνο από καθαρά αισθητική άποψη να είναι γυμνασμένες και να κάνουν όλο το πόδι να φαίνεται σέξι. Οι γυμνασμένες γάμπες σε βοηθούν γενικότερα στο σώμα και στις προπονήσεις σου, αφού σε βοηθάνε να πηδήξεις, να τρέξεις, ακόμα και να σηκώσεις βάρη ευκολότερα και με μικρότερες πιθανότητες να τραυματιστείς.

Calf Raise (Ανύψωση Γάμπας)

Πάρε θέση με τα πόδια σου να έχουν άνοιγμα στην ευθυγράμμιση των ώμων. Σφίξε τους κοιλιακούς σου για να είσαι πιο σταθερή και σήκω στις μύτες των ποδιών μέχρι να σηκωθείς από το πάτωμα. Κράτα τα γόνατά σου ίσια, αλλά όχι κλειδωμένα. Κάνε μία πολύ μικρή παύση όταν είσαι στις μύτες, έπειτα κατέβα και πάλι από την αρχή. Κάνε 15 επαναλήψεις, ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα και μετά κάνε άλλα δύο σετ των 15.

Isometric Calf Raise / Ισομετρική Ανύψωση Γάμπας

Άρχισε την άσκηση στη λογική της προηγούμενης, με άνοιγμα στα πόδια στην ευθεία των ώμων. Αυτήν τη φορά, όμως, κράτησε από ένα βαράκι στα χέρια σου και σήκω στις μύτες των ποδιών σου. Κράτα ίσια τα πόδια σου χωρίς να τοποθετείς πίεση στα γόνατα. Όσο είσαι στον αέρα, σφίξε τους μύες στις γάμπες και κρατήσου ψηλά για 5 δευτερόλεπτα.

Jumping Jacks

Άνοιξε και κλείσε τα πόδια σου πηδώντας παράλληλα με το ανεβοκατέβασμα των χεριών σου. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς θέτοντας στόχο 40-50.

Butt Kicks

Τα butt kicks είναι το λεγόμενο «πόδια πίσω» που λένε από το σχολείο. Αυτό που κάνεις είναι ουσιαστικά να ακουμπάς με το παπούτσι σου τους γλουτούς σου, σαν να τρέχεις και να σηκώνεις ψηλά προς τα πίσω τα πόδια σου.

Γρήγορα βήματα (με μπουνιές)

Άρχισε με τα πόδια σου ελαφρώς ανοιχτά μεταξύ τους και έπειτα κάνε επί τόπου μικρά βηματάκια πολύ γρήγορα. Παράλληλα, ρίχνε μπουνιές μπροστά για να γυμνάσεις και λίγο τα χέρια.

DPG Network