New Year resolutions; Κάνε αυτά τα πράγματα και ξέχνα το άγχος σου για τον υπόλοιπο χρόνο

4 SHARES

Αξίζει τουλάχιστον μία προσπάθεια

Η νέα χρονιά πλησιάζει σε λίγες ημέρες και οι εορτασμοί γίνονται πλέον ολοένα και περισσότεροι, ενώ τα συναισθήματα που δημιουργούνται, ποικίλουν. Αρχίζεις να σκέφτεσαι διάφορα πράγματα που σε αγχώνουν –κακώς- και να προδικάζεις καταστάσεις, προτού ακόμη τις βιώσεις. Η έλευση της νέας χρονιάς, φέρνει μαζί της και τα resolutions (aka νέες αρχές) και μέσα σε αυτά σου αρέσει ή όχι, δεν πρέπει να περιλαμβάνεται το άγχος σου.

Μιας και ξεκινάει καινούργια χρονιά, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να το αποβάλλεις και γιατί όχι να μάθεις να ζεις χωρίς αυτό. Κακό σου κάνει περισσότερο άλλωστε. Υπάρχουν κάποια tips λοιπόν που μπορείς να ακολουθήσεις και να το ξεχάσεις οριστικά.

#1. Μη θέτεις νέους στόχους
Οι καινούργιες αρχές και τα resolutions, πρέπει να γίνονται σωστά από την πρώτη κιόλας ημέρα. Πολλοί δεν τα καταφέρνουν και τα παρατάνε λίγες μόλις ημέρες αφού έχουν ξεκινήσει να τους πραγματοποιούν. Αν είσαι ένα αγχώδες άτομο, το να προσπαθείς να ολοκληρώσεις σωστά στον στόχο σου, θα σε κάνει ακόμη χειρότερα και θα σε στρεσάρει ακόμη πιο πολύ.

#2. Θυμήσου τις καλές στιγμές του 2018
Ξόδεψε λίγο από τον χρόνο σου θυμούμενη τις καλές στιγμές που πέρασες την προηγούμενη χρονιά. Γράψε τις σε ένα χαρτί, ακόμη και τα πιο μικρά πράγματα που εσύ βρίσκεις ασήμαντα. Όταν αρχίσεις και νιώθεις αγχωμένη κατά τη διάρκεια της χρονιάς και σκέφτεσαι εάν πρόκειται ποτέ να πάει κάτι σωστά, βγάλε τη λίστα σου. Θα σε βοηθήσει να θυμηθείς τις καλές στιγμές που πέρασες και να ηρεμήσεις.

#3. Ανέπτυξε μια στάση ευγνωμοσύνης
Ένα ακόμη σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις, είναι να νιώθεις ευγνωμοσύνη στη ζωή σου ακόμη και για ασήμαντα πράγματα. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να φτιάξεις μία λίστα με τα πράγματα για τα οποία ένιωσες ευγνωμοσύνη μέσα στη μέρα. Περνώντας στον χρόνο σου, εστιάζοντας στα θετικά πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή σου σε βοηθούν να κρατάς έναν θετικό τρόπο σκέψης στη ζωή σου, παρά έναν αγχωτικό.

Διάβασε ακόμη: 3 πρωινές συνήθειες που μπορούν να σε βοηθήσουν στη διαχείριση του άγχους σου

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies