Θέλεις να βελτιώσεις τη ζωή και την ψυχολογία σου; Κάνε 5 αλλαγές στη ζωή σου

Ιωάννα Τζανή
Θέλεις να βελτιώσεις τη ζωή και την ψυχολογία σου; Κάνε 5 αλλαγές στη ζωή σου

Αυτές οι αλλαγές θα σε βοηθήσουν να ανακαλύψεις την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.

Κάθε χρόνο, η άνοιξη στέκεται ως αφορμή για να θέσουμε νέους στόχους και να κάνουμε αλλαγές στη ζωή μας. Αποφασίζουμε να ανανεώσουμε τον χώρο μας, την εμφάνισή μας, αλλά τι γίνεται με την ψυχολογία και την ευημερία μας; Όσες αλλαγές κι αν κάνεις εξωτερικά, αν δεν αφιερώσεις χρόνο στο να φέρεις γαλήνη στο μυαλό και την ψυχή σου, η καθημερινότητά σου δε θα μπορέσει ποτέ να γίνει καλύτερη.

Η ψυχική μας κατάσταση - η οποία εξαρτάται από το τι καταναλώνουμε, διαβάζουμε, ακούμε, παρακολουθούμε, με ποιον επιλέγουμε να μιλήσουμε και, το πιο σημαντικό, πού διοχετεύουμε την ενέργειά μας - είναι μια άμεση αντανάκλαση του επιπέδου της ευτυχίας μας. Το να ζούμε την καλύτερη ζωή μας πρέπει να είναι προτεραιότητα για την καθεμία από εμάς. Γι' αυτό έχω ετοιμάσει μία λίστα με 5 αλλαγές που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τη ζωή σου.


https://www.instagram.com/p/CbpN3MjupWw

Το απόλυτο wellness trend για το 2022: Βρες τη μαγνητική σου ενέργεια!

Δώσε βάση στα παρακάτω:

#1. Τι τρως

Απαλλάξου από κάθε ανθιυγιεινό πειρασμό που βρίσκεται στην κουζίνα σου και ξεκίνα να αγοράζεις μόνο υγιεινές τροφές. Το να κάνεις συνειδητές επιλογές τροφίμων, θα σου δώσει περισσότερη ενέργεια όλη την ημέρα. Η υγιεινή διατροφή θα ενισχύσει τη συνολική ψυχική σου υγεία, βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής σου και συμβάλλοντας στη μακροζωία. Με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, η πρόσληψη σύνθετων υδατανθράκων, νερού και φυτικών ινών είναι υψηλή, επιτρέποντάς σου να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Προσπάθησε να μείνεις μακριά από τη ζάχαρη και απόφυγε το φαγητό 2-3 ώρες πριν τον ύπνο. Και μην ξεχνάς να πίνεις νερό καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας!

#2. Τι διαβάζεις

Ξεφορτώσου τα βιβλία που δε σου προσφέρουν γνώσεις ή νοητική ανάπτυξη. Ξεκίνα να διαβάζεις βιβλία αυτοβοήθειας και αυτοβελτίωσης, καθώς αποτελούν έναν πολύ καλό τρόπο για να μάθεις να φροντίζεις και να αγαπάς τον εαυτό σου.

#3. Τι ακούς

Πες «όχι» σε ενοχλητικά podcast που μιλούν συνέχεια για δυσάρεστα γεγονότα και πες «ναι» σε συχνότητες που θα σε ανεβάσουν και θα σου φτιάξουν τη διάθεση. Επίσης, σταμάτα να ακούς καταθλιπτικά, λυπημένα ερωτικά τραγούδια και αντ' αυτού δημιούργησε μια playlist με χαρούμενα τραγούδια.



#4. Τι παρακολουθείς στην τηλεόραση

Απόφυγε να βλέπεις ειδήσεις αργά το βράδυ ή το πρωί μόλις ξυπνήσεις, προκειμένου να μπορέσεις να πέσεις για ύπνο χαρούμενη και χαλαρή και να ξεκινήσεις την ημέρα σου ευχάριστα, χωρίς να επηρεαστείς από όλα αυτά τα δυσάρεστα και τραγικά γεγονότα που συμβαίνουν στον κόσμο.

#5. Ποια άτομα ακολουθείς στα social media

Μη διστάσεις να κάνεις unfollow τα άτομα εκείνα που σε επηρεάζουν αρνητικά. Αφαίρεσε τόσο από τη ζωή σου όσο και από το Instagram σου τα τοξικά άτομα και αντικατάστησέ τα με άτομα και λογαριασμούς που σου μεταδίδουν θετική ενέργεια και χαρά. Ξεκίνα να ακολουθείς μέρη που θέλεις να επισκεφθείς και άτομα που σου φτιάχνουν το κέφι και σε κάνουν να γελάς με αυτά που ανεβάζουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αν θες να απαλλαγείς από το άγχος ξεκίνα αυτό το είδος της yoga

Ποιος είναι ο χρονότυπός σου και πώς μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα

DPG Network