Αντίο πόνος - αντίο νεύρα: Ιδού τι πρέπει να τρώτε όταν έχετε περίοδο!

Γιατί και οι δύσκολες μέρες θέλουν τις... τροφές τους

Και ναι, έφτασαν πάλι εκείνες οι μέρες του μήνα που κάθε φορά μας χαλάνε τη διάθεση. Ο πόνος έντονος, το φούσκωμα επίμονο και η όρεξή μας για φαγητό πολύ μεγάλη! Κακός ο συνδυασμός δε νομίζετε;


Πάμε να τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αν, λοιπόν, θέλετε να απαλλαγείτε από τον πόνο, τότε δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα tips που θα βρείτε εδώ. Δεύτερο και βασικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ακολουθήσετε -κατά τις δύσκολες αυτές ημέρες- ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής. Πάμε να δούμε ποιες τροφές θα σας λυτρώσουν:

 

woman-eating-salad-credit-istock-159155665-630x419 e618f

 


- Για να νικήσετε την τάση σας για τσιμπολόγημα, μπορείτε απλώς να τηρήσετε τον κανόνα των 5 γευμάτων! Ανάμεσα στα βασικά σας γεύματα, θα πρέπει να μην ξεχνάτε να καταναλώνετε υγιεινά σνακ λίγων θερμίδων. Με αυτόν τον τρόπο θα ξεγελάσετε το στομαχάκι σας και θα σταματήσει να παραπονιέται στη θέα μιας λαχταριστής σοκολάτας.
- Βάλτε στη διατροφή σας τροφές όπως: αβοκάντο, ανάλατα καρύδια, σολομό... καθώς είναι πλούσια σε καλά λίπη. Τα Ω3 λιπαρά θα βάλουν το χεράκι τους στη μείωση των πόνων της περιόδου.
- Ο έντονος εκνευρισμός που νιώθετε τις ημέρες εκείνες μπορεί να μειωθεί σημαντικά αν βάλετε στο διαιτολόγιό σας τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο. Αμύγδαλα, σπανάκι, μπανάνα, σπανάκι, ηλιόσποροι, δημητριακά και ζυμαρικά ολικής άλεσης... είναι μόνο μερικές ευεργετικές τροφές που δρουν κατά του άγχους!
- Αν θέλετε να απαλλαγείτε από τις ενοχλητικές κράμπες, πείτε ναι στις μπανάνες. Το λατρεμένο αυτό φρούτο είναι πλούσιο σε κάλιο, το οποίο θα σας βοηθήσει να νικήσετε το πρόβλημα από τη... ρίζα του!
- Η βιταμίνη C βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία της εμμήνου ρύσεως και την ανακούφιση από τα συμπτώματα που σας ταλαιπωρούν κατά την περίοδο. Προσθέστε στο διαιτολόγιό σας τροφές όπως: πορτοκάλι, κόκκινες πιπεριές, γκρέιπφρουτ, μπρόκολο, φράουλες, λεμόνι, ακτινίδια.
- Τέλος, τις ημέρες εκείνες θα πρέπει να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο την αναπλήρωσή του στον οργανισμό σας. Τέλεια απορρόφηση πετυχαίνεται όταν συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο (π.χ συκώτι, μοσχάρι) σε συνδυασμό με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (πορτοκάλι, πιπεριά, λεμόνι κ.α).

 

Διαβάστε ακόμα

Υγιείς για πάντα: 4+1 φυσικές συνταγές που θα σας «λύσουν» τα χέρια!

Οι 6 μικρές (και εντυπωσιακές) αλήθειες για την ευαίσθητη περιοχή σας!

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ