4 τρόποι να αντιμετωπίσεις τους πόνους περιόδου με φυσικό τρόπο

Κάνοντας απλά πράγματα

Αν μας ρωτούσε κάποιος ποιος είναι ο χειρότερος πόνος που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ή αντιμετωπίζουμε στη ζωή μας εμείς οι γυναίκες, η απάντηση είναι ξεκάθαρη και είναι μία: ο πόνος περιόδου. Πραγματικά δεν πρέπει να έχουμε κάτι χειρότερο από αυτό και φυσικά δεν θέλουμε με τίποτα να έρχονται αυτές οι μέρες του μήνα. Εκτός κι αν μας εγγυηθεί κάποιος πως θα μείνουμε όλη μέρα στο κρεβάτι και δεν θα χρειαστεί να πάμε ούτε για δουλειά.

Υπάρχουν όμως κάποιοι τρόποι να απαλλαγείς από αυτούς και μάλιστα με φυσικό τρόπο, χωρίς να είναι απαραίτητο να πάρεις κάποιο φάρμακο.

Κάνε μασάζ στην περιοχή που πονάς
Ξέρουμε πολύ καλά τι θαύματα μπορεί να κάνει ένα καλό μασάζ στην πλάτη ή στα κουρασμένα πόδια, και όπως καταλαβαίνεις μία κοιλιακή χώρα που υποφέρει από κράμπες, δεν είναι διαφορετική περίπτωση. Για να απαλλαγείς από τις κράμπες της περιόδου, θα πρέπει να προσπαθήσεις να κάνεις μασάζ στο στομάχι σου τουλάχιστον πέντε λεπτά κάθε μέρα για να προωθήσεις την κυκλοφορία του αίματος, ενώ χαλαρώνεις τους έντονους μυς. Για να έχεις ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αιθέρια έλαια όπως η λεβάντα που ανακουφίζει τους πόνους.

Δες ακόμη: 6 τρόφιμα που θα μειώσουν τον πόνο της περιόδου

Πιες πολύ νερό
Εάν πιστεύετε ότι η κατανάλωση νερού θα αυξήσει το φούσκωμα, ξανασκέψου το, γιατί είναι απλά μύθος. Η κατανάλωση νερού μειώνει τις πιθανότητες κατακράτησης υγρού, γεγονός που κάνει τις κράμπες ακόμα πιο επώδυνες. Κρατώντας τον εαυτό σου ενυδατωμένο με πολύ νερό, ζεστό ή κρύο, είναι ο ευκολότερος τρόπος για να ανακουφιστείς από τους πόνους της περιόδου.

Τι θα έλεγες για λίγη σοκολάτα;
Καλά νέα: Η σοκολάτα μπορεί να σε βοηθήσει. Προσπαθήστε να επιλέξεις μια σοκολάτα με τουλάχιστον 60% κακάο, καθώς αυτό όχι μόνο θα περιορίσει τους πόθους για τη ζάχαρη που πιθανόν να έχεις, αλλά θα ενισχύσει και τα επίπεδα σεροτονίνης σου, γνωστή ως ορμόνη της ευτυχίας.

Κοιμήσου λίγο παραπάνω
Όπως και πολλά πράγματα, η αύξηση του ύπνου μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει. Οι διακοπές στον κανονικό σου ύπνο μπορεί να επηρεάσουν τον μηνιαίο σου κύκλο και να οδηγήσουν σε ευερεθιστότητα, κόπωση και κράμπες στομάχου. Γι’ αυτό προσπάθησε να κοιμάσαι περισσότερο από ό, τι συνήθως κατά τη διάρκεια του μήνα, καθώς η χαλάρωση μπορεί να διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανακούφιση από τον πόνο.

Αυτό το είδες; Πόνοι περιόδου: 4 tips για να μη μείνεις κουλουριασμένη στο κρεβάτι

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies