Ωμέγα-3: Κι όμως, είναι το μυστικό για την αντιμετώπιση των ημικρανιών

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα Ωμέγα-3 και τα Ωμέγα-6 λιπαρά έχουν μοναδικές ικανότητες στην καταπολέμηση του πόνου.

Εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά λαμβάνουν συμπληρώματα διατροφής προκειμένου να θωρακίσουν το ανοσοποιητικό τους και να γεμίσουν ενέργεια. Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως πολλές παθήσεις (όπως οι ημικρανίες) που αντιμετωπίζουμε σχεδόν καθημερινά, εξαρτώνται από την διατροφή και τον τρόπο διαβίωσής μας.

Από τα πιο γενικά συμπληρώματα, όπως είναι οι πολυβιταμίνες, έως τα συγκεκριμένα, όπως τα Ωμέγα-3, καθένα από αυτά βοηθά το σώμα μας ν' αντιμετωπίσει πολλές πτυχές της υγείας μας. Ένα από τα θαυματουργά λιπαρά οξέα που περιέχονται σε πολλά συμπληρώματα και τροφές που βρίσκονται  στο σπίτι μας είναι τα Ωμέγα-3. 

Πρόσφατα, μια μελέτη διαπίστωσε ακόμη ένα  όφελος στα θαυματουργά αυτά οξέα: την ανακούφιση από τις ημικρανίες.

Τα οφέλη των Ωμέγα-3 στον πόνο

omega 3 lipara1

Σύμφωνα με το Mindbodygreen, συγκεκριμένες ιδιότητες που βρίσκονται τόσο στα Ωμέγα-3 όσο και στα Ωμέγα-6 λιπαρά οξέα έχουν μοναδικές ικανότητες στην καταπολέμηση του πόνου. Και τα δύο αυτά πολυακόρεστα λιπαρά οξέα παράγουν οξυλιπίνες, μόρια που μπορούν να μετριάσουν την αίσθηση του πόνου σε όλο το σώμα. Η μελέτη περιελάμβανε 3 διαφορετικούς τύπους διατροφής με ποικίλους βαθμούς Ωμέγα-3 και Ωμέγα-6. Στο τέλος της μελέτης, οι δύο ομάδες με αυξημένη πρόσληψη Ωμέγα-3 ανέφεραν μειωμένη συχνότητα ημικρανίας. Οι συγγραφείς της μελέτης εξήγησαν; «Ενώ οι δίαιτες δεν βελτίωσαν σημαντικά την ποιότητα ζωής, παρήγαγαν μεγάλες, ισχυρές μειώσεις στη συχνότητα και τη σοβαρότητα των πονοκεφάλων. Αυτή η μελέτη παρέχει την απόδειξη ότι ο πόνος μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω στοχευμένης διατροφής και λιπαρών οξέων».

Στρες, ημικρανίες, πόνοι περιόδου: Τα αιθέρια έλαια που θα σε ανακουφίσουν

Ωμέγα-3: Οι τροφές που πρέπει να προτιμάμε

Εάν δεν θέλεις να παίρνεις συμπληρώματα διατροφής μπορείς να προσλαμβάνεις τα Ωμέγα-3 από τη διατροφή σου. Η κλασική πηγή αυτών των λιπαρών οξέων προέρχεται από λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί και οι σαρδέλες. Δεδομένου ότι η συνιστώμενη ημερίσια ποσόστητα πρόσληψης Ωμέγα-3 είναι 250-500 mg, η προσθήκη πολλών διαφορετικών τροφών με  βάση αυτά τα θρεπτικά συστατικά κάθε μέρα μπορεί να είναι ένας εύκολος τρόπος να τα καταναλώνεις συχνά.

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ