Άγχος, ναυτία, αϋπνία: 6 ροφήματα που θα σε ανακουφίσουν στο πι και φι

Τσάι κανείς;

Η σύγχρονη καθημερινότητα είναι αρκετά απαιτητική για όλες μας. Τα τηλέφωνα από τη δουλειά και τα deadlines ταλανίζουν συνεχώς τον εγκέφαλό μας, η κούραση και το άγχος υπάρχουν σε μια μόνιμη βάση, η αϋπνία κάνει πού και πού αισθητή την παρουσία της και… εμείς είμαστε στα κάγκελα στο τέλος της ημέρας.

Ξέρω ότι όλα αυτά σου έχουν συμβεί! Πόσο μάλλον κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά το πολύμηνο lockdown που όλοι βιώσαμε.

5 tips για να διώξεις το στρες από την καθημερινότητά σου

Προσπαθείς να κόψεις τον καφέ;

Εδώ που τα λέμε ίσως η πρώτη σου σκέψη να είναι να ελαττώσεις τους καφέδες μέσα στην ημέρα. Ναι! Αν πίνεις τρεις και τέσσερις καφέδες, έτσι κι αλλιώς πρέπει να τους μειώσεις. Τα νεύρα σου θα… απογίνουν!

Ένας καφές τη μέρα, όμως, ποτέ δεν πείραξε κανέναν. Ίσα-ίσα που κάνει και καλό στην υγεία.

Συνεπώς, χρειάζεται να στρέψεις αλλού την προσοχή σου και να δεις πώς θα αντιμετωπίσεις την έλλειψη συγκέντρωσης που ίσως να έχεις, τις αϋπνίες, το άγχος ή πιθανές ναυτίες. Για όλα υπάρχει λύση και βρίσκεται… στη φύση και στα θαυματουργά ροφήματά της.

Δες παρακάτω ποιο ρόφημα απευθύνεται στο δικό σου πρόβλημα και ξεκίνα να καταναλώνεις μία με δύο κούπες την ημέρα. Όλα θα γίνουν πολύ καλύτερα. Trust me!

Τα ροφήματα που θα σε ανακουφίσουν σε χρόνο dt

#1 Δενδρολίβανο για να είσαι συγκεντρωμένη

Το δενδρολίβανο περιέχει θρεπτικά συστατικά, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση της κούρασης και ενισχύουν τη γνωστική λειτουργία. Εν ολίγοις, σε βοηθά να είσαι πιο συγκεντρωμένη.

#2 Ginger ή μέντα για την ανακούφιση της ναυτίας και για καλή πέψη

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι το ginger περιέχει τα συστατικά gingerol και shogaol, τα οποία είναι βιοδραστικές ενώσεις, που μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση της ναυτίας και στην καλύτερη πέψη.

Η μέντα, με τη σειρά της, καταπραΰνει το πεπτικό σύστημα μειώνοντας σημαντικά το αίσθημα ναυτίας και ανακουφίζοντας άμεσα το στομάχι.

#3 Ρόφημα από σκόρδο ή πράσινο τσάι για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Ναι, ξέρω! Το σκόρδο σού ακούγεται αηδιαστικό με την έννοια ότι θα μυρίζεις ώρες… όχι και τόσο όμορφα. Ωστόσο, το σκόρδο είναι πλούσιο σε αλικίνη, η οποία ενισχύει άμεσα το ανοσοποιητικό σύστημα.

Για να γίνει πιο ανεκτό, ρίξε μέσα σε μια κούπα βραστό νερό λίγο σκόρδο και μια κουταλιά μέλι. Έτσι, ίσως και να το πιείς πιο εύκολα.

Εναλλακτικά, πιες το κλασικό πράσινο τσάι, που είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά συστατικά και θα σε κάνει να δυναμώσεις αμέσως.

#4 Κουρκουμάς ή λεμονόχορτο με μέλι για τον πονόλαιμο

Χάρη στις αντισηπτικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητές του, ο κουρκουμάς είναι «φάρμακο» για τον ερεθισμένο λαιμό και τον πονόλαιμο.

Το λεμονόχορτο ή το λεμόνι συνδυαστικά με το μέλι, επίσης, καταπραΰνει τον πονόλαιμο. Βλέπεις, το λεμόνι έχει αντισηπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στη ρίζα του.

#5 Χαμομήλι ή τσάι matcha για το άγχος

Το χαμομήλι και το matcha tea ηρεμούν τα νεύρα, χαλαρώνουν και καταπολεμούν το άγχος.

#6 Βαλεριάνα για τον ύπνο

Η βαλεριάνα εδώ και αιώνες χρησιμοποιείται για να καταπολεμήσει την αϋπνία. Χαλαρώνει σώμα και πνεύμα!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ