Υποφέρεις από την καθιστική εργασία; 3 tips που θα σε σώσουν

3 SHARES

Όλα όσα μπορείς να κάνεις για να ανακουφιστείς και να απαλλαγείς από τυχόν πόνους.

Η πλειοψηφία των εργαζομένων μπήκε σε καθεστώς τηλεργασίας εν μέσω καραντίνας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η επιστροφή στο γραφείο φέτος ήταν αναμφίβολα πολύ ευχάριστο γεγονός ωστόσο η καθιστική ζωή παραμένει ως έχει.

Προσωπικά, οι αμέτρητες ώρες που περνάω καθημερινά μπροστά από τον υπολογιστή, έχουν επηρεάσει σημαντικά το σώμα μου. Έχω παρατηρήσει ότι η στάση μου έχει χειροτερέψει, ο λαιμός και οι ώμοι μου είναι πιο σφιχτοί από ποτέ και η πλάτη μου είναι γεμάτη κόμπους.

Σύμφωνα με το JustStand.org, ο μέσος άνθρωπος κάθεται για 12 ώρες την ημέρα. Ακραίο όμως δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο εάν σκεφτείς ότι ξοδεύω 2 ώρες την ημέρα μέσα στο αυτοκίνητο. Εάν πάλι ανήκεις σε εκείνες που προσγειώνονται στον καναπέ μετά τη δουλειά, αυτές οι ώρες γίνονται αυτομάτως πολύ περισσότερες.

3 tips για να ανακουφιστείς από την καθιστική εργασία

1) Βάλε κάποια μορφή άσκησης ή την yoga στη ζωή σου

Κάνε κάτι καθημερινά για το σώμα σου ακόμα κι αν είναι για 15-20 λεπτά. Βάλε λίγο νωρίτερα το ξυπνητήρι και βγες για περπάτημα ή χαλαρό τρέξιμο. Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις τη yoga.

2) Κάνε συχνά διαλείμματα

Κάθε 1,5-2 ώρες καθιστικής εργασίας, καλό είναι να σηκώνεσαι για να πας μέχρι το μπάνιο ή για έναν μικρό περίπατο.

3) Δοκίμασε ασκήσεις για να ξεπιαστείς

Στο διαδίκτυο θα βρεις πολλές εύκολες ασκήσεις stretching που θα σε ανακουφίσουν.

10 συμπληρώματα διατροφής που θα σε σώσουν από τις ιώσεις του φθινοπώρου

Πηγή κεντρικής: pexels.com

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ