Ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της νύχτας; Ta tips που θα σε σώσουν

Ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της νύχτας; Ta tips που θα σε σώσουν

Οι καλύτεροι τρόποι για να ανακουφιστείς από την ενοχλητική νυχτερινή εφίδρωση.

O βραδινός ύπνος είναι αναντικατάστατος και δεν υπάρχει χειρότερο από το να παλεύεις καθημερινά με τη νυχτερινή εφίδρωση. Ανεξάρτητα από το εάν είναι αποτέλεσμα ιατρικής κατάστασης, διατροφικών συνηθειών ή οφείλεται σε άλλους παράγοντες, η νυχτερινή εφίδρωση μπορεί να αποτελέσει μεγάλο εμπόδιο στη ζωή σου αφού σε εμποδίζει να ξεκουραστείς.

Τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν μερικοί απλοί αλλά παράλληλα αποτελεσματικοί τρόποι για να απαλλαγείς από το πρόβλημα και να αποκτήσεις μια καλύτερη ρουτίνα ύπνου. Συνέχισε να διαβάζεις και θα μάθεις τα πάντα.

Υποφέρεις από νυχτερινή εφίδρωση; Όλα όσα πρέπει να κάνεις

via GIPHY

1) Κάνε το υπνοδωμάτιό σου δροσερό

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διατηρήσεις την κρεβατοκάμαρά σου δροσερή, ακόμη και χωρίς κλιματιστικό. Κράτησε τις κουρτίνες σου κλειστές κατά τη διάρκεια της ημέρας, αγόρασε ένα στρώμα ψύξης, άνοιξε τα παράθυρα για να μπει ο νυχτερινός αέρας ή δοκιμάσε να ρυθμίσεις τον ανεμιστήρα οροφής σου ανάλογα με την εποχή.

2) Αγόρασε έναν ανεμιστήρα

Μερικές φορές οι κουρτίνες συσκότισης και τα στρώματα ψύξης δεν λειτουργούν. Τότε χρειάζεται να επενδύσεις σε έναν ανεμιστήρα που θα σου χαρίσει την επιθυμητή δροσιά.

3) Χαλάρωσε

Η αποσυμπίεση μετά από μια μεγάλη, αγχωτική ημέρα θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς πιο γρήγορα και να αισθανθείς πιο ξεκούραστη το πρωί. Την ίδια ώρα θα μπορούσε να ανακουφίσει τις νυχτερινές εφιδρώσεις που βιώνεις. Δοκίμασε το διαλογισμό, ένα ζεστό μπάνιο, γιόγκα ή οτιδήποτε άλλο σε χαλαρώνει μια ώρα περίπου πριν τον ύπνο.

4) Περιόρισε το αλκοόλ

Η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στο κεντρικό νευρικό σύστημα και στο κυκλοφοριακό σου. Πιο συγκεκριμένα, η στέρηση αλκοόλ μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική εφίδρωση. Εάν πίνεις τακτικά και ξυπνάς συχνά ιδρωμένη στη μέση της νύχτας, μπορεί να πρέπει να το κόψεις. Οι νυχτερινές εφιδρώσεις μπορεί να είναι σημάδι σωματικής εξάρτησης από το αλκοόλ και συχνά υποδηλώνουν πρόβλημα με το ποτό.

main head

5 αποτελεσματικοί τρόποι για ν΄ ανακουφιστείς άμεσα από την ημικρανία



Πηγή κεντρικής: pexels.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

10 κοκτέιλ βιταμινών για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

3 diy χαλαρωτικα tips για να απολαύσεις το μπάνιο σου μετά από μια κουραστική μέρα

DPG Network