4 τρόποι για να κάνεις το πρωινό ξύπνημα όσο πιο ανώδυνο γίνεται

4 τρόποι για να κάνεις το πρωινό ξύπνημα όσο πιο ανώδυνο γίνεται

Ανησυχητικά αποτελεσματικοί!

Το πρωινό ξύπνημα σπάνια είναι ευχάριστο (εκτός κι αν είσαι μια από αυτές τις περίεργες πρωινές τύπισσες!). Το άκουσμα του ξυπνητηριού και η μετάβαση από τον γλυκό ύπνο στην πραγματικότητα της αγχώδους και πιεστικής καθημερινότητας, είναι ταραχώδης.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το να ξυπνάς με άγχος για το πιεσμένο πρόγραμμα που έχεις, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ολόκληρη την ημέρα σου. Έτσι, για να κάνουμε τα πρωινά (και τις υπόλοιπες ώρες που είμαστε ξύπνιες) λίγο πιο εύκολα, συγκεντρώσαμε τις αγαπημένες μας συμβουλές για... ανώδυνο ξύπνημα.

Πώς να ξυπνάς ευδιάθετη και πανέτοιμη για να αδράξεις την ημέρα

#1. Δοκίμασε μια εφαρμογή παρακολούθησης ύπνου

Μας αρέσει το Sleep Cycle, μια εφαρμογή που παρακολουθεί την ποιότητα και τον χρόνο που αφιερώνεται σε κάθε φάση του ύπνου και μας ξυπνά όταν βρισκόμαστε στην πιο ελαφριά και ήπια φάση του.

#2. Ενεργοποίησε τον συναγερμό ανατολής στο κινητό σου

Αυτός ο συναγερμός μιμείται την ανατολή του ηλίου και μας βοηθά να ξυπνήσουμε φυσικά, χωρίς τον ενοχλητικό θόρυβο του ξυπνητηριού.

#3. Πες «ναι» στον θερμοστάτη

Το να σηκώνεσαι από το κρεβάτι γίνεται ακόμα πιο δύσκολο όταν ο καιρός έξω είναι είτε πολύ ζεστός είτε πολύ κρύος. Ένας έξυπνος θερμοστάτης μπορεί να αλλάξει αυτόματα τη θερμοκρασία σε μια καθορισμένη ώρα για να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε και να ξυπνήσουμε καλύτερα.

#4. Λίγη γιόγκα το πρωί θα κάνει τη διαφορά

Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να κάνεις μερικές στάσεις γιόγκα που μπορούν να γίνουν χωρίς να σηκωθείς από το κρεβάτι, όπως οι στάσεις happy baby, pigeon pose και butterfly,. Αυτό θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις, να αποβάλλεις το άγχος και να εξασκήσεις τη συνείδησή σου.

DPG Network