Βελτίωσε την υγεία σου τρώγοντας πρωινό και ακολουθώντας 10 ακόμα συνήθειες πριν τις 8 το πρωί

Μαρία Ροδίτη
Βελτίωσε την υγεία σου τρώγοντας πρωινό και ακολουθώντας 10 ακόμα συνήθειες πριν τις 8 το πρωί

Οι καλές πρωινές συνήθειες είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου και στην υγεία σου.

Αν είσαι εργαζόμενη, αν έχεις πολλές υποχρεώσεις και ειδικά αν είσαι μαμά, είμαι σίγουρη πως η μέρα σου ξεκινά από νωρίς το πρωί. Και μπορεί να αγκομαχάς πολλές φορές γιατί νυστάζεις και γιατί θα ήθελες να χουζουρέψεις στο κρεβάτι σου, όμως μάθε ότι τελικά δεν είναι και τόσο κακό να ξυπνάς πολύ πρωί.

Για την ακρίβεια, μόνο καλό μπορείς να κάνεις στην υγεία σου ξυπνώντας νωρίς το πρωί αλλά ακολουθώντας κιόλας 11 συγκεκριμένες συνήθειες πριν τις 8 η ώρα. Η καλή μέρα, άλλωστε, από το πρωί φαίνεται και είναι στο χέρι σου να την κάνεις ακόμα καλύτερη!

4 τρόποι για να κάνεις το πρωινό ξύπνημα όσο πιο ανώδυνο γίνεται

Οι 11 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις πριν τις 8 το πρωί

Πιες ένα μεγάλο ποτήρι νερό

Ειδικά μετά από έναν 8ωρο ύπνο, ένα μεγάλο ποτήρι νερό είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεται το σώμα σου για να ενυδατωθεί, αλλά και να αισθανθεί περισσότερη ενέργεια. Με το που σηκωθείς, λοιπόν, από το κρεβάτι και πριν πιείς τον καφέ σου, απόλαυσε ένα ποτήρι με δροσερό νερό.

nero.jpg

Καθιέρωσε μια ρουτίνα ομορφιάς και επίμεινε σε αυτήν

Όπως βουρτσίζεις τα δόντια σου και αυτό αποτελεί βασική πρωινή συνήθειά σου, έτσι πρέπει να βάζεις το serum, την κρέμα προσώπου και την κρέμα ματιών σου. Μια καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα, άλλωστε, είναι πάντα πιο λαμπερή και πιο όμορφη.

Ρύθμισε το ξυπνητήρι σου λίγα λεπτά νωρίτερα από ό,τι πρέπει

Βάλε 15 λεπτά νωρίτερα το ξυπνητήρι σου και απόλαυσε με την ησυχία σου τον καφέ σου χωρίς να σε κυνηγάει κανένας.

Μην κοιτάξεις το κινητό σου

Δεν χρειάζεται με το που ανοίξεις το μάτι σου να αρχίσεις να κοιτάς τα e-mails και τα social media σου. Έχεις όλη την ημέρα μπροστά σου να το κάνεις αυτό.

Στρώσε το κρεβάτι σου

Το να στρώσεις το κρεβάτι σου το πρωί είναι μια μικρή νίκη για εσένα μέσα στη μέρα. Σκέψου απλά ότι γυρνώντας από τη δουλειά το απόγευμα δεν θα έχεις να συγυρίσεις και το κρεβάτι.

Αφιέρωσε 15-30 λεπτά στον εαυτό σου

Κάνε διαλογισμό, άκουσε την αγαπημένη σου μουσική ή γυμνάσου 15-30 λεπτά κάθε πρωί και πριν φύγεις για το γραφείο. Δεν μπορείς να φανταστείς πόση όρεξη για δουλειά και για κάθε απαιτητικό task θα έχεις.

https://www.instagram.com/p/CeG46iGN3U_

Επικοινώνησε με κάποιον που αγαπάς

Πάρε ένα τηλέφωνο τη μαμά σου που έχεις να τη δεις καιρό ή στείλε ένα μήνυμα στον σύντροφό σου που μπορεί να έφυγε αχάραγα από το σπίτι για τη δική του δουλειά. Έτσι, η μέρα σου θα ξεκινήσει πολύ όμορφα.

Συνέχισε στην gallery για να δεις κι άλλες συνήθειες που θα σε κάνουν πιο υγιή.

DPG Network