Πολλές ώρες στη θάλασσα και στη ζέστη; Έτσι θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου

Πατούλια Κατερίνα
Πολλές ώρες στη θάλασσα και στη ζέστη; Έτσι θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου

5 συμβουλές για να μην πάθεις ηλίαση ή αφυδάτωση όσο κάθεσαι στη θάλασσα κάτω από τον καυτό ήλιο.

Το καλοκαίρι, η ζέστη μπορεί να γίνει αφόρητη, ιδιαίτερα αν δεν έχεις τη δροσιά ενός κλιματιστικού. Μπορείς, όμως, να δροσιστείς και με κάποιους άλλους, απλούς και φυσικούς τρόπους, που θα σε βοηθήσουν να παραμένεις ενυδατωμένος. Για παράδειγμα, ήξερες πως λίγο παγωμένο νερό ή παγάκια στους καρπούς, μπορούν να ρίξουν τη θερμοκρασία του σώματος αισθητά;

Εμείς οι παλιές φοιτήτριες που ζούσαμε χωρίς κλιματιστικό μπορούμε να σου μιλήσουμε και για το σεντόνι στην κατάψυξη. Σακούλα αποθήκευσης, μέσα τα βαμβακερά σεντόνια και άφησέ τα για μια ώρα. Σκεπάσου με αυτά μόλις βγουν και θα απολαύσεις μια ώρα ύπνου χωρίς να σκας.

Τι άλλο να κάνεις για ενυδάτωση;

1. Να πίνεις νερό συχνά.

Το σώμα σου θα είναι πιο δροσερό εάν το ενυδατώνεις συχνά. Προσπάθησε να πίνεις περίπου 250ml νερό κάθε μία ώρα. Μπορείς να προσθέσεις φύλλα μέντας, πορτοκαλιού, λεμονιού ή αγγουριού στο νερό σου, για να το κάνεις πιο δροσιστικό και πιο ελκυστικό.

Φτιάξε παγάκια από κάφε, γάλα και καρπούζι και κάνε το μπαλκόνι σου resort της Καραϊβικής

2. Να ρίχνεις παγωμένο νερό στο σώμα σου

Γέμισε ένα μπουκαλάκι σπρέι με παγωμένο νερό και ψέκασε το δέρμα σου, για δροσιά στο λεπτό. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει και ένας ανεμιστήρας, καθώς, όταν θα σε χτυπάει ο αέρας, το νερό θα εξατμίζεται στο δέρμα σου και θα σου δίνει μια στιγμιαία αίσθηση ψύξης.

3. Να δροσίζεις το λαιμό, το μέτωπο, τα χέρια και τα πόδια

Μπορείς να βάλεις ένα παγωμένο πανί σαν κομπρέσα στο λαιμό, το μέτωπο, τα χέρια και τα πόδια σου για να καταπολεμήσεις τη ζέστη. Όταν θα ζεσταθεί αρκετά, μπορείς απλά να το ξεπλύνεις και να το ξαναβάλεις στο ψυγείο μέχρι την επόμενη χρήση.

4. Να ρίχνεις παγωμένο νερό στους καρπούς σου

Φρόντισε να βρέχεις τους καρπούς σου και άλλα σημεία πίεσης, όπως ο λαιμός, το εσωτερικό από τους αγκώνες σου και το πίσω μέρος από τα γόνατά σου, με παγωμένο νερό για κάθε 10 δευτερόλεπτα το καθένα. Έτσι θα καταφέρεις να μειώσεις τη θερμοκρασία του σώματός σου λιγάκι.

5. Να βρέχεις τα μαλλιά σου, να κάνεις μπάνιο ή να πηγαίνεις για μπάνιο στη θάλασσα.

Τα βρεγμένα μαλλιά βοηθούν το σώμα σου να δροσιστεί, οπότε μπορείς να λουστείς ή να βρέξεις μόνο τη χωρίστρα των μαλλιών σου με νερό. Είναι προτιμότερο να κάνεις ένα δροσερό ντους αντί για μπάνιο στη μπανιέρα, ενώ μπορείς και να βυθίσεις απλώς τα πόδια σου σε μία λεκάνη με παγωμένο νερό ή στην πλαστική πισίνα του παιδιού σου. Το σώμα εκπέμπει τη θερμότητα από τα χέρια, τα πόδια, το πρόσωπό και τα αυτιά, οπότε, όταν δροσίζεις οποιοδήποτε από αυτά τα σημεία, δροσίζεις και το υπόλοιπο σώμα σου.

DPG Network