Με το φθινόπωρο έρχονται και τα κρυολογήματα αλλά έχουμε 5 τρόπους για να τα ξεπεράσεις

Με το φθινόπωρο έρχονται και τα κρυολογήματα αλλά έχουμε 5 τρόπους για να τα ξεπεράσεις

Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και ανάρρωσε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Παρόλο που ο καιρός είναι βροχερός, οι θερμοκρασίες παραμένουν υψηλές και σε όλες μας φαίνεται περίεργο το να κρυώσουμε αυτή την εποχή και αντί να απολαύσουμε τα τελευταία μας μπάνια, να πρέπει να μείνουμε κουκουλωμένες στον καναπέ.

Πρώτα απ' όλα, αν δεν νιώθεις καλά θα πρέπει να κάνει ένα τεστ κορονοϊού για να αποκλειστεί αυτό το ενδεχόμενο. Στη συνέχεια, θα πρέπει να φροντίσεις το ανοσοποιητικό και το αναπνευστικό σου σύστημα άμεσα και αποτελεσματικά, ώστε να μπορέσεις να επιστρέψεις στα αέρινα φορεματάκια και στα cocktails το συντομότερο δυνατό! Πώς θα το κάνεις αυτό; Συνέχισε να διαβάζεις!

Υπάρχουν ορισμένα μέτρα πρόληψης του Covid που θα σε βοηθήσουν να μην αρρωστήσεις φέτος τον χειμώνα

#1. Ζεστό μπάνιο

Παρόλο που το ζεστό μπάνιο είναι ό,τι πιο βασανιστικό αυτή την εποχή, η ζέστη θα κάνει καλό στο σώμα και τον οργανισμό μας. Γέμισε την μπανιέρα με άλατα και μερικές σταγόνες έλαιο μέντας. Το ζεστό νερό θα ενθαρρύνει τη ροή του αίματος και την κυκλοφορία του αίματος, τα άλατα θα επιταχύνουν την αποτοξίνωση και θα σε ανακουφίσουν από τους πόνους στους μύες και το έλαιο μέντας θα τονώσει το αναπνευστικό σου σύστημα.

#2. Μινθέλαιο

Βάλε λάδι μέντας στην κορυφή του κεφαλιού σου και θα νιώσεις απίστευτη ανακούφιση.

#3. Υγραντήρας

Σαν να μην ήταν ήδη δύσκολος ο ύπνος αυτή την εποχή λόγω της ζέστης, ένας ξηρός λαιμός και μια βουλωμένη μύτη τον κάνει ακόμα δυσκολότερος. Ο υγραντήρας στο δωμάτιο θα σε βοηθήσει τόσο να αναπνέεις πιο άνετα κατά τη διάρκεια της νύχτας όσο και να αισθανθείς τον λαιμό σου λιγότερο ξερό.

#4. Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό, γι' αυτό ένταξε αυτό το συμπλήρωμα διατροφής στην καθημερινότητά σου. Θα ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα και θα απαλλαγείς γρηγορότερα από το κρυολόγημα.

#5. Επαρκής ύπνος και ξεκούραση

Ο ύπνος είναι η λύση σε όλα, για αυτό φρόντισε να κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες όταν υποφέρεις από κρυολόγημα και να μένεις στο σπίτι.

DPG Network