Δυσκοιλιότητα: Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να τη νικήσεις μια και καλή!

Γιατί η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο

Δυσκοιλιότητα. Ναι, αυτός ο μεγάλος εφιάλτης, o οποίος ταλαιπωρεί ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, μπορεί να νικηθεί, αν φυσικά ακολουθήσετε τα σωστά διατροφικά tips. Πάμε να δούμε ποιες τροφές πρέπει να βάλετε στο καθημερινό σας διατροφικό πλάνο:


1. Δαμάσκηνα: Θα σας βοηθήσουν πολύ. Επιλέξτε τα είτε ως σνακ, είτε μπορείτε να τα προσθέσετε στις σαλάτες σας
2. Ελαιόλαδο: Είναι φυσικό καθαρτικό και τα οφέλη του πολλαπλά στον οργανισμό σας
3. Οι θαυματουργές φυτικές ίνες: Πείτε ναι σε μαύρο ρύζι και δημητριακά ολικής άλεσης. Θα βοηθήσουν το έντερό σας να λειτουργήσει σωστά. Μην το παρακάνετε όμως με την κατανάλωσή τους γιατί θα πετύχετε αντίθετα αποτελέσματα
4. Νερό: Μην ξεχνάτε να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα. Ο συνδυασμός των φυτικών ινών με το νερό θεωρείται ιδανικός
5. Αγκινάρες: Πλούσιες σε φυτικές ίνες, θα πρέπει να γίνουν το αγαπημένο σας πιάτο
6. Οι μαγικοί σπόροι: Προσθέστε στο smoothie ή τη σαλάτα σας παπαρουνόσπορο, κολοκυθόσπορο ή λιναρόσπορο
7. Ακτινίδια: Φροντίστε να καταναλώνετε δύο ανά μέρα και φυσικά επιλέξτε αυτά που είναι αρκετά ώριμα
8. Ναι στα συχνά γεύματα: Μην επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με παχυντικά και μεγάλα γεύματα. Προτιμήστε τα μικρά και υγιεινά, έτσι ώστε να λειτουργεί άψογα το έντερό σας
9. Άσκηση: Η άσκηση διευκολύνει την κινητικότητα του εντέρου. Βάλτε την στη ζωή σας τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα
10. Βασιλικός: Περιέχει φλαβονοειδή τα οποία βοηθούν στην ενεργοποίηση της κινητικότητας του εντέρου.

 

Τέλος, εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τις ακόλουθες τροφές:
Μήλα, βρώμη, σταφίδες, λάχανο, χαμομήλι, παξιμάδια ολικής, καρότα, σύκα, ψωμί από πιτυρούχο σιτάλευρο

 

Διαβάστε ακόμα

Πόνος κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής: Τι μπορεί να φταίει;

Καήκατε στον ήλιο; Αντιμετωπίστε τα εγκαύματα με 5 απλούς και εύκολους τρόπους

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ