Το Κωνσταντίνου και Ελένης έπαθε Balenciaga και μπήκε και στο ρεκόρ Γκίνες

Στελίνα Θεοδοσοπούλου
Το Κωνσταντίνου και Ελένης έπαθε Balenciaga και μπήκε και στο ρεκόρ Γκίνες

Όχι γι' αυτό που νομίζεις. Το Κωνσταντίνου και Ελένης έχει νέο φρεσκότατο AI και έναν μεγάλο τίτλο.

Θυμάσαι που κάθε χρονιά που βλέπουμε το Κωνσταντίνου και Ελένης στην τηλεόραση, λέμε α καλά αυτό δεν θα τελειώσει ποτέ; Ε τώρα μπορούμε να το λέμε και με τη βούλα.

Κωνσταντίνου και Ελένης ναι, αλλά το Ρετιρέ;

Το Κωνσταντίνου και Ελένης είναι επίσημα η σειρά με τις περισσότερες επαναλήψεις και πέρασε στην ιστορία. Μπορεί να προβλήθηκε για πρώτη φορά το 1998, αλλά έκτοτε δεν έχει σταματήσει ούτε μία χρονιά να παίζει σε επαναλήψεις στη συχνότητα του ANT1. Αυτό σημαίνει ότι η περίφημη αυτή σειρά -που μάλλον δεν θα σταματήσουμε ποτέ να βλέπουμε- είναι πλέον και στο βιβλίο Γκίνες.

Ως τι; Ως ακριβώς αυτό! Η σειρά με τη μεγαλύτερη επαναληπτικότητα παγκοσμίως!

Ο σεναριογράφος, δημιουργός και πρωταγωνιστής της σειράς, Χάρης Ρόμας, είπε στον σταθμό: "Είχε αυτή τη μοίρα, να είναι η σειρά της ασταμάτητης επανάληψης, ούτε μια μέρα δεν έχει σταματήσει. Γι' αυτό μπήκε στα παγκόσμια ρεκόρ Γκίνες. Είναι ένα πολύ μεγάλο βραβείο για εμάς. Για μένα και την Άννα Χατζησοφιά. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό το απολαμβάνει". Και λίγα λες.

https://www.instagram.com/p/CeovBduj4wb

Όταν μέχρι και το AI μπήκε στο Κωνσταντίνου και Ελένης

Το ρεκόρ του Κωνσταντίνου και Ελένης δεν είναι όμως ο μόνος λόγος για τον οποίο απασχόλησε αυτόν τον καιρό τους χρήστες του διαδικτύου. Αλλά γιατί βγήκε στην επιφάνεια ένα βίντεο που έχει δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου με εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης και είναι λες και το έφτιαξε η διαφημιστική της Balenciaga.

Το AI αυτό βίντεο, βγήκε λίγο καιρό μετά όταν ένα άλλο AI βίντεο έγινε viral αμέσως μετά την κυκλοφορία του. Πριν από έναν μήνα ένας content creator με το όνομα "demonflyingfox" ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube με χαρακτήρες του Χάρι Πότερ πάλι με το να προωθούν τα Luxury προϊόντα της Balenciaga. Ολόκληρο το βίντεο δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη και ήταν τόσο πειστικό που πολλοί πίστεψαν ότι επρόκειτο για πραγματική διαφήμιση της ίδιας της Balenciaga.

Τα deep fake δεν άφησαν την εκκλησία απ' έξω. Πάλι έναν μήνα πριν, μια εικόνα του Πάπας Φραγκίσκου στην οποία φαίνεται ντυμένος με έναΝ… ανορθόδοξο ντύσιμο θα λέγαμε. Η εικόνα του 86χρονου θρησκευτικού ηγέτη με ένα μακρύ λευκό φουσκωτό μπουφάν, σχεδιασμένο από τον πολυτελή οίκο μόδας Balenciaga, έγινε γρήγορα viral.

pope.JPG

Όσο αστεία φαίνονται τα παραπάνω, τόσο και επικίνδυνα μπορεί να αποβούν. (Μπορεί να δούμε κάποιο επεισόδιο με deep fake από το Black Mirror που ξαναέρχεται). Σε κάθε περίπτωση, το troll του ίντερνετ δεν είχε έτσι και αλλιώς τελειωμό και τώρα με τα AI εργαλεία, αναμένεται να ξεσαλώσει.

Black Mirror: Το trailer της 6ης σεζόν είναι όσο σκοτεινό θες για να ξαναστοιχειώσει την οθόνη σου