Το Netflix καταργεί το password-sharing και οι χρήστες ήδη αντιδρούν ή ξεγράφονται

Στελίνα Θεοδοσοπούλου
Το Netflix καταργεί το password-sharing και οι χρήστες ήδη αντιδρούν ή ξεγράφονται

Jenna Ortega ως Wednesday Addams.

© 2022 Netflix, Inc.

Δεν έχει περάσει μία εβδομάδα που το Netflix άρχισε τις χρεώσεις για το password-sharing και ήδη οι χρήστες ακυρώνουν τις συνδρομές τους.

Η προσπάθεια κατάργησης του password-sharing στην πλατφόρμα του Netflix ξεκίνησε στους χρήστες των ΗΠΑ και ήδη υπάρχουν αντιδράσεις και πολύ γρήγορες ακυρώσεις.

Ξεκινούν οι χρεώσεις, τελειώνει το sharing: Το Netflix αποκάλυψε πόσο θα σου κοστίζει να μοιράζεσαι

Τι έκανε το Netflix και εξόργισε τους χρήστες

Το Netflix δεν θέλει άλλο να έχεις μόνο ένα account με τους φίλους ή το αγόρι σου και γι’ αυτό θα αρχίσει να σε βάζει να πληρώσεις. Πριν από μία εβδομάδα έβαλε σε ισχύ τον τρόπο που θα σταματήσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης και το πόσο θα κοστίζει η διατήρηση επιπλέον ατόμων στον λογαριασμό σου.

ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι πρώτες χώρες που θα ισχύσει η έξτρα χρέωση των επιπρόσθετων μελών που δεν μένουν μαζί με αυτόν που έχει τον λογαριασμό στο όνομά του. Πιο συγκεκριμένα, η streaming πλατφόρμα είπε πως αν είσαι στις ΗΠΑ και έχεις το Standard πακέτων των 15,49 δολαρίων/μήνα, τότε έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις ένα επιπλέον μέλος που μπορεί να χρησιμοποιεί την streaming υπηρεσία εκτός του σπιτιού σου, αλλά με έξτρα χρέωση των 7,99 δολαρίων τον μήνα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο τα επιπλέον μέλη θα έχουν έξτρα χρέωση 4,99 λίρες τον μήνα.

Queen Charlotte: 10 πράγματα που δεν άλλαξε η σειρά του Netflix και είπε την αλήθεια

Οι χρήστες του Netflix: «Δεν έχω ακυρώσει τόσο γρήγορα μια συνδρομή»

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αντιδράσεις ήρθαν γρήγορα και το πόσους χρήστες θα χάσει το Netflix από αυτήν την κίνηση, μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Παρά το γεγονός πως έρχεται μέσα από την προσπάθειά του να αυξήσει τους ενεργούν συνδρομητές του και τα κέρδη του, αυτή η κίνηση βρίσκει πολλούς χρήστες αδικημένους που ενδεχομένως να μην μένουν με αυτόν που πληρώνει τη συνδρομή.

  • "Το Netflix μου έστειλε αυτό το email για το password-sharing και κυριολεκτικά δεν έχω ακυρώσει μια συνδρομή τόσο γρήγορα."
  • "Ήρθε η ώρα για #CancelNetflix. Είναι χαζό παρεμπιπτόντως γιατί εγώ είμαι στο νοσοκομείο και όχι στο σπίτι με την οικογένειά μου που μοιράζομαι το Netflix."
  • "Γράφτηκα για το DVD Netflix το 2008 και δεν έχω περάσει ούτε έναν χρόνο χωρίς αυτό, συμπεριλαμβανομένων των ετήσιων αυξήσεων των τιμών κατά ~$1. Σήμερα μου είπαν να πληρώσω 8 δολάρια παραπάνω τον μήνα για να μπορέσουν οι γονείς μου να παραμείνουν στον λογαριασμό μου επειδή δεν ζούμε πια κάτω από την ίδια στέγη. Απολαύστε την κατάρρευση."

Τα παράπονα αυτά βέβαια δεν ακούστηκαν πρώτη φορά τώρα, αλλά από όταν η εταιρεία επέλεξε να προχωρήσει με το σχέδιο "Extra Member" τον Φεβρουάριο. Η κίνηση αυτή υποτίθεται ότι είναι μέρος του σχεδίου που θα βοηθήσει το Netflix να επιστρέψει στην ανάπτυξη, αφού υπέστη απώλειες συνδρομητών για πρώτη φορά το 2022.

"Πρόκειται για μια σημαντική μετάβαση για εμάς, και γι' αυτό εργαζόμαστε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι θα το κάνουμε καλά και όσο πιο μελετημένα μπορούμε", δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος και διευθυντής, Gregory Peters.

Κ. Peters, αν θέλετε να έχετε πάλι ένα θερμό κοινό, φτιάξτε το περιεχόμενο και μην γυρνάτε την πλάτη στους πιστούς σας πελάτες.