Το epic ξέσπασμα Αυγουστίδη στον Σασμό στην Τζομπανάκη για τα ψέματα «ψηφίστηκε» ως η καλύτερη σκηνή

Κατερίνα Μπούσιου
Το epic ξέσπασμα Αυγουστίδη στον Σασμό στην Τζομπανάκη για τα ψέματα «ψηφίστηκε» ως η καλύτερη σκηνή

Όλα τα ψέματα μαθεύτηκαν στον Σασμό από τον Αστέρη. Το κοινό ξετρελάθηκε και το #MετονΑστέρη έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή hasthtag στοTwitter. 

Χθες ήταν η βραδιά της χρονο - καθυστέρησης για τον Σασμό. Μία σκηνή την οποία κανονικά θα έπρεπε να ζήσουμε την περσινή σεζόν, τη βιώσαμε τώρα και ο Ορφέας Αυγουστίδης απέδειξε ξανά γιατί είναι ο κεντρικός πρωταγωνιστής της σειράς. Το απίστευτο ξέσπασμα στην τηλεοπτική (και κανονική) μαμά του έφερε πρωτόγνωρο ενθουσιασμό στο Twitter. Και έχει και συνέχεια όλο αυτό. Ακόμη πιο δραματική.

https://www.instagram.com/p/CzilcpeLmO9/

Αντίο για πάντα και ξεκάθαρα με τον #MετονΑστέρη

Δύο βασικοί ήρωες στον Σασμό είχαν χθες την τιμητική τους και ένιωσαν μεγάλη απογοήτευση. Αρχικά η Μαρίνα η οποία έμαθε πως ο σύζυγό της, ο μέχρι χθες λατρεμένος της Αντώνης, ήξερε για την υπερβολική και ψεύτικη καταγγελία της Θοδώρας που οδήγησε στον θάνατο του γιου της Πετρή.

Και επιτέλους ο Αστέρης έμαθε πως η μητέρα του κρυβόταν πίσω από την τεχνητή ένταση που του δημιούργησε και τον έφτασε στο σημείο να σκοτώσει τον Πετρή και γνώριζε και κάλυπτε κατά δεύτερον τον δολοφόνο αδελφό του Μαθιό.

Σε ένα άνευ προηγουμένου - δίκαιο - ξέσπασμα ο Ορφέας Αυγουστίδης έκανε μία εκπληκτική σκηνή με την τηλεοπτική του και κανονική του μαμά Μαρία Τζομπανάκη.

Αφού την κατηγόρησε ότι για να υπερασπιστεί και να καλύψει τον ένα της γιο αδίκησε τον άλλον, άρχισε να της εξιστορεί - και εκείνη να μη το αρνείται - όλα όσα του είχε πει και τον οδήγησε αρχικά στη φυλακή για τον φόνο και δεύτερον το να στερηθεί την Αργυρώ και να μάθει τελευταία στιγμή για το παιδί τους.

Δες όλο το απόσπασμα που κορυφώνεται με την φράση του «Τι σόι μάνα είσαι εσύ; Με κατέστρεψες».

Δίκιο είχε το κοινό στα social media με περισσότερα από έξι χιλιάδες σχόλια που υπερασπίστηκαν τον Αστέρη, δημιουργώντας και το #MετονΑστέρη. Αυτή τη σκηνή κανονικά θα έπρεπε να την είχαμε δει την περσινή χρονιά, όπου έπρεπε να ολοκληρωθεί κατά τη γνώμη μου και όλη η σειρά. Θα ήταν το ωραιότερο κλείσιμο όλων των ιστοριών. Ο Ορφέας Αυγουστίδης έδειξε με την βαθιά του λύπη και οργή μαζί, το μεγάλο του υποκριτικό εύρος. Το κοινό ψήφισε αυτή τη σκηνή ως την καλύτερη των τελευταίων τριών χρόνων.

Τι έχουμε για τη συνέχεια; Μετά το τελεσίγραφο του Αστέρη σε αδελφό και μάνα ότι δεν θέλει να τους ξαναδεί και ότι θέλει να χωρίσουν την περιουσία, προσπαθεί να κερδίσει χρόνο μέχρι να πει στην Αργυρώ τι έχει συμβεί. Εκείνη υποψιασμένη πως κάτι συμβαίνει θα προσπαθήσει να μάθει την αλήθεια, αλλά όλο αυτό θα τους οδηγήσει σε ρήξη.

Σε ρήξη έρχεται ο Αστέρης και με τη Βασιλική επειδή γνώριζε πως ο Μαθιός είχε σκοτώσει τον πρώην σύζυγό της και το απέκρυψε.

Ο Αστέρης λέει προς όλους ότι θέλει να φύγει μακριά. Για να ηρεμήσει. Γιατί όλα αυτά που πέρασε με τα ψέματα των άλλων, δεν μπορούν να σβήσουν με μία συγγνώμη.

Θα τους «τιμωρήσει» όλους με τον τρόπο του. Θα απαιτήσει για μία ακόμη φορά από τον Μαθιό να παραδοθεί. Αυτό παραμένει αδιαπραγμάτευτο. Θα ζητήσει από τη μητέρα του να διορθώσει όλα τα λάθη που έκανε και να παραδεχτεί στη Μαρίνα πως από εκείνη ξεκίνησαν όλα για τον γιο της Πετρή. Με λίγα λόγια οριστικά ξεκαθαρίσματα.