5 χαρίσματα που πρέπει να έχεις για να ξεχωρίσεις στη δουλειά σου

2 SHARES

5 χαρίσματα που πρέπει να έχει ένας επαγγελματίας, σύμφωνα με τους HR experts.

Κάθε επαγγελματίας αναρωτιέται αν υπάρχει αυτό το μαγικό κουμπί που μπορεί να ξεδηπλώσει όλα τα όμορφα  χαρίσματα που διαθέτει, ώστε να αποκτήσει τη θέση που επιθυμεί. Και μπορεί μαγικά φίλτρα και μάγισσες να μην υπάρχουν, όμως οι ειδικοί μιλούν για tips που μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεδιπλώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, ακόμη και σ΄ ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.

Πριν λοιπόν αναζητήσεις την θέση την οποία επιθυμείς, πρέπει πρώτα να οργανωθείς κατάλληλα ώστε σε κάθε επαγγελματική συνάντηση να αποσπάσεις τις καλύτερες κρητικές προκειμένου να αναβαθμίζεσαι συνεχώς.

Οι ειδικοί μιλούν για 5 μυστικά επιτυχίας. Πρέπει, όπως λένε, να κάνεις σταθερά βήματα για να ξεχωρίσεις μέσα στο «πλήθος». Έτσι λοιπόν 5 HR experts μας εκμυστηρεύονται τι αναζητά αυτή τη στιγμή η αγορά.

Χρησιμοποίησε αυτές τις συμβουλές για να εντυπωσιάσεις τον τωρινό αλλά και τον μελλοντικό εργοδότη σου στην επόμενη συνάντηση που θα κάνεις .

1.Μάθε νέα πράγματα ...

..και γρήγορα μάλιστα! «Η ευελιξία στη μάθηση είναι μια δεξιότητα που λαμβάνουν υπόψιν τους όλοι οι εργοδότες παγκοσμίως. Η ταχύτητα με την οποία κάποιος μπορεί να μάθει νέα πράγματα και να διαχειρίζεται την αλλαγή και την πολυπλοκότητα, αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για την επιτυχία», λέει ο David B. Nast, Διευθύνων Σύμβουλος της Nast Partners.

2.Βελτίωσε τα ταλέντα σου

«Ο συνδυασμός των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων μας να δουλεύουμε τακτικά κάνει τους πιο ανταγωνιστικούς υποψήφιους να ξεχωρίζουν. Το ταλέντο μας να ερμηνεύουμε τα δεδομένα και να εμπλεκόμαστε αποτελεσματικά με το πρόσωπο που έχουμε απέναντί μας, προσθέτει τεράστια αξία σε οποιαδήποτε ομάδα», λέει η Carol L. McDaniel, διευθύντρια HR στην Delta Air Lines.

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ