5 τροφές για το παιδί σου που μπορείς εύκολα να βρεις στο αεροδρόμιο

8 SHARES

Δεν πρόλαβες να προετοιμάσεις snack για το παιδί σου; Κανένα πρόβλημα!

Το να ταξιδεύεις με ένα μικρό παιδί είναι η απόλυτη ευτυχία #not. Από πού να ξεκινήσεις; Από τα παιχνίδια που πρέπει να κουβαλήσεις μαζί σου, από τον εξοπλισμό (καρότσι, καθισματάκι κλπ) ή μήπως τα ρούχα που είναι περισσότερα από τα δικά σου;

Πώς να σκεφτείς μέσα σε όλα αυτά και τα σνακς; Ένα μυαλό έχεις και δύο χέρια, οπότε σίγουρα κάτι θα ξεχάσεις. Αν μέσα σε όλα αυτά που πρέπει να έχεις μαζί ξεχάσεις τα snacks δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατί στο αεροδρόμιο υπάρχουν 5 τροφές που μπορείς να τις βρεις εύκολα.

paidia snack meta to sxoleio

Χούμους

Στα περισσότερα νήπια αρέσει να βουτούν κάποιο σνακ μέσα σε χούμους. Εάν το παιδί σου τρώει λαχανικά τότε πάρε μερικά από αυτά τα έτοιμα πακέτα με κομμένα καρότα και σέλινο για να τα συνδυάσετε με το χούμους. Και νόστιμα και γεμάτα θρεπτικά συστατικά.

Γιαούρτι

Το γιαουρτάκι είναι από τα αγαπημένα snack των παιδιών. Σκέτο ή με φρούτα είναι το ιδανικό snack για το αεροδρόμιο, όσο περιμένετε την πτήση. Μπορείς να το βρεις είτε έτοιμο με κάποια γεύση, είτε να έχεις δικά σου φρούτα από το σπίτι (αν το έχεις θυμηθεί πάντα).

Τυρί

Εάν το μικρό σου μπορεί να ανεχτεί τα γαλακτοκομικά, τα τυριά με πλήρη λιπαρά (ή 2%) είναι εξαιρετική επιλογή για μια γρήγορη ενίσχυση της πρωτεΐνης και του υγιούς λίπους. Συνδύασε το με μερικά πολύσπορα κριτσίνια ή κράκερ ολικής αλέσεως για υγιεινούς υδατάνθρακες, αλλά και για να προσθέσεις μερικές φυτικές ίνες, οι οποίες θα το κρατήσουν χορτάτο περισσότερο.

Αποξηραμένα φρούτα

Προτού τα αγοράσεις έλεγξε ξανά τη λίστα συστατικών. Ορισμένες μάρκες μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και να παρασκευάζονται με ανθυγιεινά έλαια. Ψάξε λοιπόν για αυτά που ψήνονται απλά - μήλα, μπιζέλια, ανάμεικτα λαχανικά - και έχουν περισσότερη πρωτεΐνη και φυτικές ίνες από άλλες τραγανές εναλλακτικές λύσεις.

4 υγιεινά σνακ για να φτιάξεις στο παιδί σου μετά το σχολείο

Δημητριακά

Τα δημητριακά θα κρατήσουν το μικρό σου απασχολημένο και χορτάτο για αρκετή ώρα. Συνήθως μπορείς να βρεις μικρά κουτιά δημητριακών στα καταστήματα του αεροδρομίου, αλλά φρόντισε να επιλέξεις αυτά με τη λιγότερη ζάχαρη.

8 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ