Detox Time: 7 τρόποι για να αποτοξινωθείς μια και καλή

9 SHARES

Συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να ξεφουσκώσεις και να χάσεις βάρος.

Έσκασες έτσι; Το τζιν ούτε για αστείο δε χωράει. Μη μιλήσω για αυτό το αφόρητο πρήξιμο που δεν λέει να φύγει. Λογικό – και δεν είσαι η μόνη! Καλώς ή κακώς οι γιορτές είναι συνώνυμο του άπειρου φαγητού, των γλυκών και του ποτού.

Μην ξεχνάς ότι το σώμα δεν είναι σχεδιασμένο να ζει με «πρέπει», ούτε με μαστίγιο. Αντιδρά μόνο όταν το φτάνεις στα όριά του, αλλιώς δε σε ενοχλεί. Τώρα λοιπόν, αντί να αντιμετωπίσεις το σώμα σου με πανικό και τιμωρία, ακολούθησε αυτούς τους άκρως ανθρώπινους και αποτελεσματικούς τρόπους για το τέλειο detox.

1) Ζεστό νερό με λεμόνι

Ξεκίνα τη μέρα σου με ζεστό νερό με λεμόνι (ή ακόμα καλύτερα με ένα από αυτά πρωινά ροφήματα) και απόλαυσέ τo όλη την ημέρα. Πίνοντας το, αλκαλοποιείται το pH του σώματος, επιταχύνεται ο μεταβολισμός και περιορίζονται οι λιγούρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το πολύ νερό βοηθάει το συκώτι και τα νεφρά να διώξουν τις τοξίνες που έχουν μαζευτεί.

Τι είναι ακριβώς αυτή η μανία με τα morning tonics;

2) Γίνε vegan για ένα γεύμα της ημέρας

Παρόλο που μπορεί να μπεις στον πειρασμό να φας σαν σπουργίτι, δεδομένου ότι στις γιορτές ήσουν πιο κοντά στο γουρουνάκι,  είναι σημαντικό να εστιάσεις στα θρεπτικά και υγιεινά γεύματα. Κάνε focus στα φρούτα, τα λαχανικά και τις φυτικές πρωτεΐνες. Εξαιρετικές πηγές φυτικής πρωτεΐνης αποτελούν τα φασόλια, οι φακές, το τόφου και η κινόα.

3) Διαλειμματική Νηστεία (Interminent Fasting)

Η διαλειμματική νηστεία είναι ένας απλός τρόπος για να αποκτήσεις τα οφέλη μιας νηστείας, χωρίς να νιώσεις ότι έχεις στερηθεί από το φαγητό.  Πώς δουλεύει; Φάε το τελευταίο σου γεύμα εώς τις 8 μ.μ. Το επόμενο πρωί, αντί για πρωινό μπορείς να πιείς καφέ ή τσάι ή ένα από τα πρωινά ροφήματα που σου έχουμε προτείνει (εγώ βάζω λίγο λάδι καρύδας στον καφέ μου για να με κρατήσει εώς το μεσημέρι). Όταν το σώμα βρίσκεται σε αυτή την φάση νηστείας, αρχίζει και χρησιμοποιεί το λίπος σαν καύσιμο. Από τις 12 μ.μ. και μετά μπορείς να φας οτιδήποτε θέλεις (μέσα στα πλαίσια του μέτρου βέβαια), προσφέροντας στο πεπτικό σου σύστημα πλήρη επαναφορά. Προτείνω να το κάνεις 3 φορές την εβδομάδα – όσο καλή λύση και να είναι, το σώμα μας αντιλαμβάνεται την νηστεία σαν ένα, στρεσογόνο παράγοντα.

4) Αιθέρια Έλαια

Αν αισθάνεσαι σαν ένας φουσκωμένος ντολμάς, είναι must να πάρεις κάποιο λάδι σώματος και να κάνεις ένα μασάζ στην κοιλιά σου. Το έλαιο μέντας είναι απίστευτα χαλαρωτικό. Το λεμόνι, το γεράνι και το λιβάνι είναι super αντι-φλεγμονώδη και λειτουργούν κατά του πρηξίματος!

5)  Άσκηση

Βάλε σιγά σιγά το σώμα σου και το μυαλό σου στη λογική της κίνησης. Ξεκίνα με μισή ώρα κάθε μέρα. Ένα περπάτημα, μια εύκολη τάξη στο γυμναστήριο, πιλάτες ή γιόγκα είναι οι καλύτεροι τρόποι να δώσεις το έναυσμα στον μεταβολισμό σου να αρχίσει να δουλεύει!

6) Sweat!

Αν το τρέξιμο σου φαίνεται από άλλο πλανήτη, δοκίμασε να ιδρώσεις με μια επίσκεψη σε κάποια σάουνα ή χαμάμ.  Ο ιδρώτας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποβάλλεις τις τοξίνες.

7) Φάε συνειδητά

Όταν είσαι παρούσα την ώρα που τρως, κάνεις ένα τεράστιο δώρο στον εαυτό και την ψυχή σου. Έχε στον νου σου πως κάνεις μια προσπάθεια για το καλό σου, πως βοηθάς το σώμα σου και δεν το τιμωρείς. Να τρως με ησυχία γύρω σου, απολαμβάνοντας κάθε μπουκιά και μασουλώντας το φαγητό. Με αυτόν τον τρόπο, έρχεσαι σε καλύτερη επαφή με το σώμα σου και το ακούς καλυτερα.

Μην ξεχνάς, το σώμα μας είναι το σπίτι της ψυχής μας.

 

Μαλού Λαρσινού

Wellness & Lifestyle Coach

Instagram: @maloularsinou

www.iamawesomeblog.com

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies