Δίαιτα flexitarian: Πώς θα τρως πιο υγιεινά, θα αδυνατίζεις χωρίς να αποκλείσεις το κρέας

2 SHARES

Περιόρισε το κρέας και δες τη διαφορά στο σώμα σου

 Flexitarian: Η διατροφή που βρέθηκε στις δέκα καλύτερες για το 2019, σου δίνει την επιλογή να τρέφεσαι μεν πιο υγιεινά χωρίς να απαρνηθείς εντελώς το κρέας.

Ο τρόπος με τον οποίο θα φτάσεις ή όχι στην αυστηρή χορτοφαγία (vegan) είναι αποκλειστικά στο χέρι σου μιας και μπορείς να δεις μέσω του flex αυτού τρόπου ποιο είδος διατροφής σου ταιριάζει.

Στην μέρες μας η χορτοφαγία είναι πια μόδα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για να κάνεις πραγματικό detox. Η flexitarian δίαιτα σου δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσεις την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών παίρνοντας περισσότερα αντιοξειδωτικά στοιχεία και φυτικές ίνες ενώ είναι φτωχή σε κορεσμένα λιπαρά, αλάτι και κακή χοληστερόλη ενισχύοντας την πραγματική και σταθερή απώλεια βάρους.

Τι είναι όμως οι flexitarians; Είναι οι άνθρωποι που ακολουθούν μια ισορροπημένη vegetarian διατροφή αλλά χωρίς να αποκλείουν το ψάρι ή το κρέας. Σε αυτούς ανήκουν όσοι απέχουν από τα ζωικά παράγωγα όπως για παράδειγμα το γάλα, όποιοι καταναλώνουν μόνο περιστασιακά το κρέας, το ψάρι ή το κοτόπουλο, στους οποίους μπορεί κάποιος να αναφερθεί ως ήμι- χορτοφάγοι.
Φυσικά, οι περιπτώσεις των flexitarians καλύπτουν κι εκείνους που μπορεί να καταναλώνουν μόνο αυγό και κατά τα άλλα να είναι vegeterians, εκείνους που καταναλώνουν γαλακτοκομικά ή γαλακτοκομικά και αυγά αλλά και εκείνους που καταναλώνουν μόνο ψάρι και κατά τα άλλα η διατροφή τους είναι χορτοφαγική.

Ποιο είναι το κλειδί στην flexitarian διατροφή:
Κατανάλωσε πολλά γεύματα, τουλάχιστον έξι. Τρώγε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και απόφυγε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις την σταδιακή αντικατάσταση του κρέατος είναι τα φασόλια, οι ξηροί καρποί, τα μανιτάρια, το ταχίνι, τα ρεβίθια και η βρόμη αλλά και τα προϊόντα σόγιας. Αν αποφασίσεις να κάνεις αυστηρή vegan διατροφή με φυτικές τροφές χωρίς κρέας, γαλακτοκομικά, ψάρια ή αυγά, φρόντισε να αναπληρώνεις από άλλες πηγές τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία όπως η πρωτεΐνη, τα Ω-3 λιπαρά οξέα και η βιταμίνη Β12.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies