9 βήματα για να κόψεις τη ζάχαρη από τη διατροφή σου

3 SHARES

Μόνο έτσι θα καταφέρεις να κόψεις τη ζάχαρη

 Ξέρεις πως το να κόψεις τη ζάχαρη είναι το κλειδί για να γίνεις άμεσα πιο υγιής και να χάσεις τα κιλά που θέλεις οριστικά. Ζητήσαμε από την Κλειώ Δημητριάδου, κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο να μας δώσει τα σωστά βήματα για να καταφέρουμε να κόψουμε τη ζάχαρη πιο εύκολα. 

1. Αρχικά θα πρέπει να αναγνωρίσεις τον εθισμό σου και να βρεις το κίνητρο που σε οδήγησε στην απόφαση να κόψεις τη ζάχαρη. Ενισχύοντας τους λόγους που θεωρείς ότι πρέπει να «καθαρίσεις» τη δίαιτά σου, θα σου είναι περισσότερο εύκολο να μείνεις σταθερή στο στόχο σου και να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές στη διατροφή σου.

2. Βάλε ρεαλιστικούς στόχους! Δεν είναι δυνατόν από τη μια μέρα στην άλλη να αποβάλεις εντελώς τη ζάχαρη. Μέρα με τη μέρα θα αφαιρείς τις πηγές της ζάχαρης μέχρι να την αποκλείσεις τελείως.

3. Στη συνέχεια είναι σημαντικό να εντοπίσεις τα τρόφιμα που καταναλώνεις και περιέχουν ζάχαρη. Ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων μπορεί να σου φανεί ιδιαίτερα βοηθητικό. Μην ξεχνάς ότι δεν είναι μόνο τα γλυκά, αλλά και αρκετά ροφήματα, αναψυκτικά, μπισκότα, δημητριακά κλπ.

4. Με το ημερολόγιο θα μπορέσεις να καταστρώσεις και κάποιο σχέδιο δράσης για τις στιγμές που χρειάζεσαι τη ζάχαρη. Θα βρεις, δηλαδή τα αδύνατα σημεία σου και το μοτίβο της συμπεριφοράς σου και θα είσαι προετοιμασμένη για τις κινήσεις που θα ακολουθήσεις. Για παράδειγμα αν σε πιάνει «υπογλυκαιμία» μετά το μεσημεριανό ύπνο, θα μπορούσες να έχεις μια έτοιμη φρουτοσαλάτα και πριν προλάβεις να δοκιμάσεις τις δυνάμεις σου, μπορείς να καταναλώσεις κατευθείαν την εναλλακτική που θα έχεις επιλέξει.

5. Το επόμενο βήμα είναι να καθαρίσεις το σπίτι σου. Υπάρχουν δύο σχολές ψυχολόγων. Η μια θεωρεί πως καλό είναι να εκπαιδεύεται ο νους στις πραγματικές συνθήκες και όχι σε αποστειρωμένες και η δεύτερη, υποστηρίζει πως για να μην μπαίνει το μυαλό σε διαδικασίες διλημμάτων θα πρέπει να πετύχει το στόχο του ορίζοντας τις συνθήκες γύρω του. Σε μια τόσο έντονη αλλαγή στην καθημερινότητα, δεν υπάρχει λόγος να πιεστείς και να ελέγξεις τα όριά σου. Μπορείς απλά να έχεις σπίτι σου μόνο τα τρόφιμα που μπορείς να καταναλώσεις.

Δες τα υπόλοιπα μυστικά στην gallery

  • Έχοντας ένα sugar free σπίτι (και γραφείο ιδανικά) θα πρέπει να επιλέξεις τι αντικαταστάσεις θα κάνεις. Μια πρώτη λύση είναι να πάρεις διάφορα υποκατάστατα όπως στέβια, ζαχαρίνη κλπ για τα ροφήματά σου. Αντίστοιχα, μπορείς να πάρεις αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη για να έχεις μια εύκολη λύση. Τα φρούτα θα σε βοηθήσουν πολύ και θα κρατήσουν το σάκχαρό σου σταθερό, οπότε το βιολογικό κομμάτι θα είναι φροντισμένο.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ