5 tips για να χάσεις το βάρος που πήρες στις γιορτές

1 SHARE

Έφτασε η ώρα

«Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα», λέει ένα παλιό λαϊκό άσμα, και εμείς το ακούμε για να πάρουμε επιτέλους την απόφαση να ξεκινήσουμε τη διαδικασία απώλειας των κιλών που πήραμε μέσα στις γιορτές. Το Πάσχα απέχει αρκετά ακόμη, οπότε έχεις όλο τον χρόνο μπροστά σου για να γυμναστείς και να ακολουθήσεις τη διατροφή που σου έδωσε ο διατροφολόγος σου.

Φυσικά δεν σου προτείνουμε σε καμία περίπτωση να λιμοκτονήσεις, όμως με λίγη προσπάθεια και συνέπεια θα δεις πόσο εύκολα μπορείς να χάσεις τα περιττά κιλά. Εμείς σου έχουμε 5 tips που μπορείς να ακολουθήσεις, για να χάσεις τα περιττά κιλά των γιορτών.

#1. Απέφυγε φαγητά που έχουν πολλές θερμίδες
Τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είτε είναι γεμάτα με λάδι, είτε έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως οι ζεστές σοκολάτες, κέικ ή τηγανητό κοτόπουλο. Αυτά είναι μερικά από τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγεις τις επόμενες μέρες, προκειμένου να επιστρέψεις στην υγιή ρουτίνα.

#2. Μείωσε την πρόσληψη αλκοόλ
Δεν είναι μόνο φαγητό που τρώμε κατά τη διάρκεια των γιορτών που έχουν πολλές θερμίδες. Το αλκοόλ είναι επίσης γνωστό ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και μπορεί να γίνει εμπόδιο ενώ προσπαθείς να χάσεις βάρος. Καλό θα ήταν λοιπόν να μειώσεις την κατανάλωση αλκοόλ σε 3-4 ημέρες την εβδομάδα, έτσι ώστε να μπορείς να παραμείνεις πιστή στον στόχο σου.

Δες τη συνέχεια στη gallery που ακολουθεί.

  • #3. Κατανάλωσε τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου
Το να συμπεριλάβεις στη δίαιτά σου τροφές που σε βοηθούν να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου, μπορεί να αποτελέσει ένα τεράστιο βήμα για τη δημιουργία μιας υγιούς ρουτίνας. Απλά συστατικά όπως το μπρόκολο, το τζίντζερ, το σκόρδο, το σπανάκι και τα φρούτα όπως τα πορτοκάλια που είναι πλούσια σε βιταμίνη C μπορούν να σε βοηθήσουν να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου, κάτι που θα βοηθήσει περισσότερο και τον μεταβολισμό σου να λειτουργήσει καλύτερα. Ένας καλός μεταβολισμός είναι το κλειδί για την υγιή απώλεια βάρους.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ