Οι 4 χειρότερες τροφές που μπορείς να φας όταν ταξιδεύεις

6 SHARES

Πάει σε κάποιες το μυαλό σου;

Ταξιδεύοντας ανοίγουν πόρτες και γνωρίζεις νέους πολιτισμούς, νέες γεύσεις και καινούργιο κόσμο. Οι μεγάλες σε διάρκεια πτήσεις όμως και όταν είσαι από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο δεν τρως και πολύ καλά. Το φαγητό στο αεροπλάνο επίσης δεν σου προσφέρει όσα ένα πλήρες και κανονικό γεύμα, ενώ και το jet lag στη συνέχεια κάνει τη ζωή σου λίγο πιο δύσκολη. Σίγουρα μπορείς να παίρνεις μαζί σου κάποια σνακ για να ξεγελάσεις τον εαυτό σου –σε οποιοδήποτε ταξίδι, είτε μιλάμε για αεροπλάνο, είτε για καράβι ή λεωφορείο- όμως υπάρχουν και κάποιες τροφές που δεν τις λες και ιδανικές για κατανάλωση όσο ταξιδεύεις.

Δεν ξέρουμε αν πηγαίνει σε κάποιες συγκεκριμένες τροφές το μυαλό σου, όμως είναι τέσσερις που πρέπει να τις προσέχεις, και καλό θα ήταν να μην τις προτιμάς στη διάρκεια κάποιου ταξιδιού.

#1. Αποξηραμένα φρούτα

Συσκευασίες αποξηραμένων φρούτων, όπως τσιπς μπανάνας και φέτες μήλου ακούγονται υγιείς θεωρητικά, αλλά ρίξε μια πιο προσεκτική ματιά στα διατροφικά στοιχεία στο πίσω μέρος της συσκευασίας. Όχι μόνο είναι γεμάτα με ζάχαρη, καθιστώντας τα πιο γλυκά από μια καραμέλα, αλλά μπορούν επίσης να προκαλέσουν κάποια δυσφορία στην κοιλιά λόγω όλων των ινών.

#2. Καφές

Ο καφές είναι πρακτικά το απαραίτητο στοιχείο ενός ταξιδιού, αλλά οι δυνατότητες αφυδάτωσης του δεν κερδίζουν και πολύ έδαφος. Ένα φλιτζάνι καφέ ακούγεται υπέροχο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά με όλη αυτή την καφεΐνη, όχι μόνο θα νιώσεις δυσφορία στο έντερό σου όσο προσπαθείς να βολευτείς σε ένα κάθισμα, αλλά μπορεί επίσης να δράσει σαν διουρητικό και να οδηγήσει σε αφυδάτωση ή ανισορροπία ηλεκτρολυτών.

#3. Αλκοόλ

Λυπούμαστε που σου το λέμε, αλλά την επόμενη φορά που θα θελήσεις να πιείς ένα ποτήρι σαμπάνια ή κρασί σε μια πτήση θα πρέπει να το ξανασκεφτείς. Η πτήση από μόνη της σε αφυδατώνει, οπότε το να προσθέσεις και αλκοόλ στην εξίσωση αυτή μάλλον δεν θα είναι και η πιο έξυπνη κίνηση σου. Οι πονοκέφαλοι και οι μυϊκοί πόνοι μπορούν να προκύψουν από αφυδάτωση, αλλά επίσης, ο κίνδυνος θρόμβων αίματος αυξάνεται με ένα κοκτέιλ κατά την διάρκεια μιας πτήσης.

#4. Λαχανικά

Αυτό είναι λίγο αυτονόητο. Μπορεί να θέλεις να παραμείνετε υγιής και να επιλέξεις μια χορτοφαγική επιλογή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Αυτό όμως θα σου προκαλέσει αρκετά αέρια, και αν ταξιδεύεις με αεροπλάνο, τότε μιλάμε για την απόλυτη «καταστροφή».

6 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ