10 νόστιμα και υγιεινά σνακ για να πάρεις μαζί σου στην παραλία

Θα τα λατρέψουν όλοι και είναι ιδανικά για εσένα που προσέχεις τη διατροφή σου.

Το καλοκαίρι περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας μας στην παραλία. Σαν αποτέλεσμα τρώμε ό,τι βρούμε διαθέσιμο στα beach bar και τις καντίνες, στα οποία συνήθως πωλούνται άκρως ανθυγιεινά σνακ (πατατάκια, κρουασάν, παγωτά κ.ά).

Ναι, όλες θα απολαύσουμε το Σαββατοκύριακο το αγαπημένο μας club sandwhich ωστόσο τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας μπορούμε να κάνουμε πιο σωστές και παράλληλα νόστιμες διατροφικές επιλογές. Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου 10 πολύ ξεχωριστές προτάσεις σνακ που θα φτιάξεις πανεύκολα και μπορείς να πάρεις μαζί σου στην παραλία.

10 υγιεινά σνακ για την παραλία που θα λατρέψεις

1) Σουβλάκια φρούτων

Κόψε φρούτα της επιλογής σου (μπανάνα, μήλο, στυαφύλια κ.ά) σε μικρά κομμάτια. Πέρασέ τα στο ξυλάκι για να δημιουργήσεις φρουτένια σουβλάκια που θα απολαμβάνεις μετά το μπάνιο σου.

2) Chips μήλου

Θα τα βρεις σε διάφορα super market ή μαγαζιά με βιολογικά τρόφιμα. Αξίζει να τα δοκιμάσεις γιατί είναι πολύ νόστιμα και χαμηλά σε θερμίδες.

3) Αραβική πίτα με τυρί λαχανικά

Αγόρασε αραβικές πίτες και γέμισέ τες με τυρί, μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα ή άλλα λαχανικά της αρεσκείας σου. Μπορείς να προσθέσεις σως γιαουρτιού ή μουστάρδα.

4) Φρουτοσαλάτα

Κόψε τα αγαπημένα σου φρούτα και τοποθέτησέ τα σε ένα ταπεράκι. Αποτελούν ιδανικό δεκατιανό ή απογευματινό γεύμα εκτός σπιτιού.

5) Φρυγανιές με ντοματίνια και σπιτικό γουακαμόλε

Δες πώς θα το φτιάξεις στο παρακάτω βίντεο.

6) Σαλάτα με ντοματίνια και μοτσαρέλα

Κόψε τα ντοματίνια στη μέση και τοποθέτησέ τα σε ένα ταπεράκι. Πρόσθεσε μοτσαρέλα σε λεπτές φέτες, ρίγανη και ελαιόλαδο.

7) Πίτσα light

Σε μια αραβική πίτα βάλε κέτσαπ, γαλοπούλα, μανιτάρια και τριμμένο τυρί. Ψήσε για 8-10 λεπτά στον φούρνο και έχεις την πιο νόστιμη, light πίτσα που μπορείς να κουβαλάς παντού μαζί σου.

8) Κατεψυγμένα berries

Θα τα βρεις σε όλα τα ψυγεία των super market. Ένα τέλειο σνακ για όλες τις ώρες της ημέρας.

Κάνε κλικ εδώ για να ανακαλύψεις απλά hacks που θα κάνουν πιο υγιεινά τα καθημερινά γεύματά σου

9) Μακαρονοσαλάτα

Βράσε πέννες ή μακαρόνια φιογκάκια. Ανακάτεψέ τα με καλαμπόκι, μανιτάρια, ελιές και ό,τι άλλο σου αρέσει. Έτσι απλά έφτιαξες την πιο γευστική μακαρονοσαλάτα ever.

10) Μήλα με φυστικοβούτυρο

Κόψε τα μήλα σε λεπτές φέτες και άλειψέ τα με φυστικοβούτυρο. Αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις μερικούς ξηρούς καρπούς.

Πηγή κεντρικής: pexels.com

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ