Τα οφέλη της κολοκύθας που δεν γνωρίζεις πως κάνουν καλό στον οργανισμό σου

1 SHARE

Οκτώβριος: ο μήνας της κολοκύθας. Αλήθεια εσύ ξέρεις πόσο καλό κάνουν τα συστατικά της στον οργανισμό σου;

 

Για πολλούς ανθρώπους, δεν νοείται Οκτώβριος χωρίς κολοκύθες! Στη διατροφή, στη διακόσμηση, σε όλα!

Στο εξωτερικό στις 31 Οκτωβρίου γιορτάζουν το Halloween, πρωταγωνιστής του οποίου είναι οι κολοκύθες. Και μπορεί ακόμη κι εμείς εδώ στην Ελλάδα να έχουμε υιοθετήσει αυτόν τον εορτασμό (που περισσότερο για τη διακόσμηση της περίστασης το κάνουμε παρά γι΄αυτό που πρεσβεύει), η χρήση της κολοκύθας στη διατροφή μας αποτελεί must για το φθινόπωρο.

Η κολοκύθα χαρακτηρίζεται από τους διατροφολόγους  ως βασική πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών που ωφελούν τον οργανισμό μας.

Συνταγή για την πιο κομψή εκδοχή της κολοκύθας .. Butternut Squash

Τι γνωρίζεις για τα οφέλη της

Πρώτα απ 'όλα, η κολοκύθα είναι μια υπερτροφή, πράγμα που σημαίνει ότι έχει πολύ λίγους υδατάνθρακες και υψηλή πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Ένα από τα κύρια οφέλη της προέρχεται από την ικανότητά της να προστατεύει διάφορα όργανα όπως το ήπαρ. Δεδομένου ότι αυτό το όργανο είναι ζωτικής σημασίας για τη διάσπαση των συστατικών που καταλήγουν στο έντερο (για αποβολή από τον οργανισμό μας) είναι πάντα καλό να το φροντίζεις σωστά. Γεμάτη με βιταμίνη C, η κολοκύθα βοηθά στην καταπολέμηση των ασθενειών ενώ προστατεύει επίσης τα ζωτικά μας όργανα.

kolokitha ofeli

Με υψηλό αριθμό ινών και αντιοξειδωτικών, η κολοκύθα μπορεί επίσης να υποστηρίξει την πεπτική μας υγεία. Το outlet σημειώνει ότι οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν υψηλά επίπεδα ψευδαργύρου που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Μεταξύ της βιταμίνης Α, της βιταμίνης C και του ψευδαργύρου, η συνήθεια της κολοκύθας στη διατροφή μας μπορεί να παρέχει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργήσει σωστά.

Οποιοδήποτε είδος κολοκύθας περιέχει υψηλό αριθμό θρεπτικών συστατικών

Αν αναρωτιέσαι αν πρέπει να εντάξεις την κολοκύθα στη διατροφή σου, υπάρχουν καλά νέα. Ακόμα κι αν αγαπάς μόνο τον πουρέ κολοκύθας, κι αυτό είναι αρκετό για να σου χαρίσει τα θρεπτικά συστατικά της. Το Good Housekeeping εξηγεί ότι, ακόμη και σε κονσέρβα, η κολοκύθα διατηρεί τις ουσίες  που κάνουν καλό στον οργανισμό μας. 

 

1 SHARE
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ