Αβοκάντο: Τα 15 είδη που υπάρχουν και ποιο είναι καλύτερο για την υγεία σου

10 SHARES

Το δημοφιλές φρούτο έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό και αποτελεί εξαιρετική επιλογή.

Τα αβοκάντο είναι ένα φρούτο που διατίθεται σε πολλά σχήματα, μεγέθη, χρώματα και υφές ενώ η γεύση τους περιγράφεται συχνά ως ήπια και κρεμώδης.

Αν και είμαστε εξοικειωμένες μόνο με μερικούς τύπους αβοκάντο που βρίσκονται στην αγορά, υπάρχουν εκατοντάδες ποικιλίες που καλλιεργούνται σε όλο τον κόσμο (56 καλλιεργούνται μόνο στη Φλόριντα). 

Γιατί να βάλεις το αβοκάντο στη διατροφή σου

Τα αβοκάντο είναι εξαιρετικά θρεπτικά. Είναι μεγάλες πηγές φυλλικού οξέος, καλίου και καλών λιπαρών, καθώς και βιταμινών Κ, C και Ε. Περιέχουν επίσης μικρές ποσότητες βιταμινών και μετάλλων Β, όπως χαλκό, φώσφορο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, σίδηρο και ψευδάργυρο.

Τα μονοακόρεστα λίπη που περιέχουν είναι καλά για την καρδιά, καταπολεμούν τις φλεγμονές και διαθέτουν αντικαρκινικές ιδιότητες. Η κατανάλωση αβοκάντο μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να απορροφήσεις καλύτερα άλλα λιποδιαλυτά θρεπτικά συστατικά. Τέλος περιέχουν φυτικές ίνες, ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό που λείπει από το διατροφολόγιο πολλών γυναικών.

Τα οφέλη της κολοκύθας που δεν γνωρίζεις πως κάνουν καλό στον οργανισμό σου.Κάνε κλικ εδώ για να τα ανακαλύψεις.

Όλα τα είδη αβοκάντο που αγνοούσες μέχρι και σήμερα

avocados7

  • Choquette
  • Lula
  • Hass
  • Reed
  • Pinkerton
  • Gwen
  • Maluma
  • Ettinger
  • Sharwil
  • Zutano
  • Brodgen
  • Fuerte
  • Cleopatra
  • Bacon
  • Monroe

Ποιος τύπος αβοκάντο είναι ο καλύτερος για την υγεία σου- Τι να επιλέξεις

αβοκάντο έχουν ίδια σχεδόν σύσταση ανεξάρτητα από τον τύπο. Όλα τα αβοκάντο είναι πλούσια σε θερμίδες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά, βιταμίνες και μέταλλα. Τα αβοκάντο από τη Φλόριντα θεωρούνται τα πιο light λόγω της χαμηλότερης περιεκτικότητάς τους σε λιπαρά σε σύγκριση με το δημοφιλές αβοκάντο Hass, αλλά η συνολική διατροφική διαφορά μεταξύ των δύο είναι μικρή. Το συμπέρασμα είναι πως όλα τα είδη αβοκάντο προσφέρουν παρόμοια οφέλη στον οργανισμό.

Πηγή φωτογραφιών: unsplash.com

10 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ