Νέα έρευνα: Δεν θα πιστεύετε ποια τροφή καταπολεμά τις ρυτίδες!

Νέα έρευνα: Δεν θα πιστεύετε ποια τροφή καταπολεμά τις ρυτίδες!

Είμαστε σίγουροι πως αφού διαβάσετε το άρθρο θα την εντάξετε στη διατροφή σας από σήμερα κιόλας!

Η σόγια καταπολεμά την εμφάνιση ρυτίδων στις γυναίκες και αυτή την ιατρική είδηση πρέπει να την πάρετε πολύ σοβαρά για τις διατροφικές σας συνήθειες. Η νέα έρευνα αποκάλυψε πως η κατανάλωση σόγιας εκτός από τα πολλά οφέλη που έχει για τον ανθρώπινο οργανισμό έχει ακόμη ένα που αγνοούσαμε μέχρι τώρα. Σύμφωνα με τα ευρήματα των επιστημόνων αν θέλετε να αποχαιρετίσετε τις ρυτίδες, αρχίστε να καταναλώνετε περισσότερη σόγια. Το φυτό, που μπαίνει όλο και πιο δυναμικά στη διατροφή μας, κερδίζει καθημερινά πόντους και στην ομορφιά.

Μέχρι τώρα οι περισσότερες ενδείξεις προέρχονται από έρευνες σε ζώα, αλλά μελέτη Άγγλων επιστημόνων στο πανεπιστήμιο του Bath δείχνει ότι ορισμένες ιδιότητες της σόγιας μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη των ρυτίδων και ακόμα και στην θεραπεία τους όταν δεν είναι πολύ βαθιές. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό European Journal of Nutrition, στην επισημαίνεται ότι μετά από έξι μήνες σχεδόν καθημερινής πρόσληψης σόγιας και οι 500 γυναίκες που συμμετείχαν κατάφεραν να βελτιώσουν την υφή του δέρματος τους, να είναι καλύτερα ενυδατωμένο και να έχει μια φυσική λάμψη νεότητας.

Σε ποιες μορφές μπορείτε να την εντάξετε στη διατροφή σας;

Σογιέλαιο: Είναι τα έλαιο που εξάγεται από τους καρπούς της σόγιας. Διατροφικά δεν έχει την ίδια αξία με το ελαιόλαδο σε σχέση, όμως, με τα υπόλοιπα σπορέλαια έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη, είναι πιο υγιεινό και έχει φυσικά αντιοξειδωτικά συστατικά αν καταναλωθεί ωμό.

Γάλα σόγιας: Φτιάχνεται από τα φασόλια σόγιας που έχουν μουλιάσει σε νερό και το υγρό που εξάγεται είναι το γάλα της σόγιας. Τα γάλατα σόγιας που κυκλοφορούν στο εμπόριο έχουν φυσικά ενισχυτικά γεύσης, γιατί η φυσική τους γεύση δεν είναι καλά ανεκτή. Το γάλα αυτό αποτελεί καλή λύση στην νηστεία, την χορτοφαγία αλλά και σε όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και έχει ασβέστιο.

Γιαούρτι σόγιας: Παρασκευάζεται όπως και το κοινό γιαούρτι, προστίθενται δηλαδή ειδικά ένζυμα (πυτιά) στο γάλα της σόγιας για να πήξει. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και έχει ασβέστιο.

Tόφου: Πρόκειται για ένα είδος μαλακού τυριού που φτιάχνεται από γάλα σόγιας. Δεν έχει ιδιαίτερη γεύση και ίσως είναι περισσότερο αλμυρό από το κανονικό τυρί.

Σάλτσα σόγιας: Φτιάχνεται από φασόλια σόγιας, νερό, πολύ αλάτι, συντηρητικά και τεχνητά αρώματα και χρησιμοποιείται για να νοστιμίζει τα φαγητά, τα ντρέσινγκ και τις σαλάτες.

Κιμάς σόγιας: Φτιάχνεται από ξηρά φασόλια σόγιας και συναγωνίζεται επάξια όλες τις ζωικές τροφές γιατί περιέχει μόνο φυτικά λιπαρά, δεν περιέχει χοληστερόλη και ζωικά λίπη. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και έτσι προάγει το αίσθημα του κορεσμού συμβάλλοντας στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Περιέχει επίσης μαγνήσιο, αλλά και πολύ αλάτι.

Διαβάστε ακόμη:

Οι 8 φυσικοί λιποδιαλύτες που θα σας αδυνατίσουν άμεσα: Δείτε τους

Τέλειο σώμα: 7 αδύνατες γυναίκες μας αποκαλύπτουν τα μυστικά τους

DPG Network