10 tips για να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου την περίοδο των εορτών

10 tips για να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου την περίοδο των εορτών

Όλα όσα πρέπει να προσέξεις και τι να αποφύγεις για να παραμείνεις fit.

Ας είμαστε ειλικρινείς κορίτσια! Την περίοδο των εορτών όλες καταναλώνουμε πολύ φαγητό, ποτό και διάφορα σνακ. Οι πειρασμοί είναι αρκετοί και βρίσκονται κυριολεκτικά παντού. Από τα μελομακάρονα στο σπίτι, μέχρι τα κεράσματα στο γραφείο ή τα τραπέζια με φίλους, μεσολαβούν αρκετές ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές.

Σήμερα θα μοιραστούμε μαζί σου 10 απλά αλλά αποτελεσματικά tips για να απολαύσεις την ωραιότερη εποχή του έτους χωρίς να δεις διαφορά αργότερα στη ζυγαριά σου.

10 tips για να μην παχύνεις στις γιορτές

via GIPHY

1) Παν μέτρον άριστον

Μην τρως τα πάντα σε γιορτές και σε πάρτι. Να είσαι επιλεκτική και να ξοδεύεις τις θερμίδες με σύνεση στα φαγητά που αγαπάς.

2) Δοκίμασε τον κανόνα των 10 λεπτών

Χρειάζονται μερικά λεπτά για να φτάσει στον εγκέφαλό σου το σήμα του κορεσμού από το στομάχι. Μόλις τελειώσεις το φαγητό σου, κάνε ένα διάλειμμα 10 λεπτών, πιες λίγο νερό και κατάλαβε αν έχεις πραγματικά χορτάσει.

3) Μείνε μακριά από τον μπουφέ

Σε ένα πάρτι, μην στέκεσαι δίπλα στο τραπέζι του φαγητού. Είναι πολύ πιθανό να παρασυρθείς και να καταναλώσεις άσκοπες ποσότητες φαγητού.

4) Μην βγαίνεις έξω νηστική

Αν δεν έχεις φάει ούτε ένα γεύμα κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι βέβαιο ότι θα καταναλώσεις μεγαλύτεες ποσότητες φαγητού και θα επιβαρύνεις το στομάχι σου. Έχε μαζί σου πάντα μικρά, υγιεινά σνακ τα οποία θα τρως κατά τη διάρκεια της ημέρας.

5) Απόφυγε το πολύ αλκοόλ

Τα cocktails και τα αλκοολούχα ποτά είναι εξαιρετικά πλούσια σε θερμίδες και αποθηκεύονται αργότερα στο σώμα σου ως λίπος.

6) Μην πίνεις με άδειο στομάχι

Αν πρόκειται να καταναλώσεις αλκοόλ, φρόντισε να έχεις φάει ένα καλό γεύμα ώστε να αποφύγεις το τσιμπολόγημα.

7) Βάλε το χορό μέσα στο πρόγραμμα

Ο χορός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγείς από μερικές θερμίδες την περίοδο των εορτών.

8) Βάλε πολλά φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σου

Στα γεύματα και τα πάρτι, μην αγνοείς τα φρούτα και τα λαχανικά. Υπάρχουν πολλά νόστιμα σνακ και φαγητά που αξίζει να δοκιμάσεις.

9) Γίνε δημιουργική όταν μαγειρεύεις

Δοκίμασε να φτιάξεις υγιεινές παραλλαγές των αγαπημένων σου σνακ και γλυκών. Θα δεις ως είναι εξίσου νόστιμα και πολύ πιο θρεπτικά.

10) Μην πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ νηστική

Έρευνες έχουν αποδείξει πως όταν ψωνίζουμε νηστικές, τείνουμε να αγοράζουμε παχυντικά, άσκοπα σνακ τα οποία παράλληλα κάνουν κακό στον μηνιαίο προϋπολογισμό.

snacks2

Μπες σε Christmas mood: 10 υγιεινά σνακ για να μην πάρεις βάρος στις γιορτές



Πηγή κεντρικής: pexels.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτές είναι οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να είσαι πάντα... ζεν

6 γλυκές επιλογές που δεν παχαίνουν

DPG Network