6 πλεονεκτήματα του να καταναλώνεις νωρίς το βραδινό σου γεύμα

Ιωάννα Τζανή
6 πλεονεκτήματα του να καταναλώνεις νωρίς το βραδινό σου γεύμα

Οι λόγοι που θα διαβάσεις παρακάτω, θα σε πείσουν σίγουρα να υιοθετήσεις αυτή την υγιεινή συνήθεια!

Παρόλο που πολλές από εμάς θεωρούμε αδύνατον το να καταναλώσουμε το βραδινό μας γεύμα στις 8 μ.μ. το αργότερο και... κοροϊδεύουμε όσους αποφεύγουν να φάνε σε ένα εστιατόριο το βράδυ, η ζυγαριά και τα επίπεδα της ενέργειάς μας έχουν αντίθετη άποψη

froyta lahanika

6 τρόποι για να υιοθετήσεις μια υγιεινή διατροφή χωρίς γκρίνια και δυσκολία

Αν και δε χρειάζεται να επιμείνουμε σε μια άκαμπτη νοοτροπία του να τρώμε τόσο νωρίς το τελευταίο γεύμα της ημέρας, το να το εφαρμόζεις ορισμένες ημέρες του μήνα, αποτελεί μία σωτήρια λύση για να διατηρήσεις το βάρος σου σταθερό.

Αυτό που σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζεις είναι ότι όλες τείνουμε να χρειαζόμαστε περισσότερες θερμίδες και υδατάνθρακες όσο πλησιάζει η περίοδός μας, επομένως μην αισθάνεσαι άσχημα εάν φας αργά τις ημέρες εκείνες - άλλωστε δε θέλουμε να θυσιάσουμε το υγιές σάκχαρο του αίματος για τα αυστηρά ιδανικά.


https://www.instagram.com/p/CXv6R3WPdHN

Τα πλεονεκτήματα του να τρως νωρίς το βραδινό σου

Σύμφωνα με τη διαιτολόγο και ιδρύτρια της διατροφικής συμβουλευτικής πρακτικής Diet Doctors, Rachel Swanson, «το νωρίς για τον καθένα είναι πολύ υποκειμενικό. Για κάποιους νωρίς μπορεί ν θεωρείται το να φάει στις 5 μ.μ., ενώ για άλλους στις 8 μ.μ. Επομένως, έχει υπ' όψιν σου ότι καλό θα είναι να τρως δύο έως τρεις ώρες πριν τον ύπνο».

Και συνεχίζει:

«Το όφελος από ένα δείπνο που καταναλώνεται νωρίς, έχει να κάνει με το γεγονός ότι καθώς η μέρα τελειώνει, το σώμα χρειάζεται λιγότερη τροφή για ενέργεια και θα πρέπει να μπαίνει σε κατάσταση νηστείας. Ο περιορισμός της πρόσληψης περισσότερες από δύο ώρες πριν τον ύπνο επιτρέπει την εκτεταμένη ολονύκτια νηστεία - τον βασικό χρόνο διακοπής που χρειάζεται το σώμα για να διευκολύνει την αποτοξίνωση και την κυτταρική επισκευή».

Η διαιτολόγος εξηγεί τα πλεονεκτήματα του να καταναλώνουμε νωρίς το βραδινό μας: «Ο συγχρονισμός της πρόσληψης τροφής γύρω από τον έμφυτο κιρκάδιο ρυθμό μας (τους κύκλους ύπνου-εγρήγορσης) επηρεάζει με αυτόν τον τρόπο έναν τεράστιο όγκο φυσιολογικών διεργασιών - συμπεριλαμβανομένης αυτής της μεταβολικής λειτουργίας, ακόμη και της απώλειας λίπους. Αυτό συμβαίνει επειδή ο χρόνος της πρόσληψης τροφής επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο ο μεταβολισμός μας επεξεργάζεται τις θερμίδες.Το να τρώμε σε συγχρονισμό με το βιολογικό μας ρολόι έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τις παραμέτρους της μεταβολικής υγείας, όπως η μείωση του σακχάρου στο αίμα και η βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη».



Επομένως, όπως καταλαβαίνεις, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να υιοθετήσεις αυτή τη συνήθεια, αν θέλεις να έχεις υψηλά επίπεδα ενέργειας και να διατηρήσεις το βάρος σου σταθερό!

Στην παρακάτω photo gallery θα βρεις 5 παραδείγματα υγιεινού βραδινού γεύματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτά είναι τα 11 superfoods που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου!

5 smoothies που θα αντικαταστήσουν επάξια το πρωινό σου

Πώς θ' απολαύσεις τα Χριστούγεννα χωρίς να χρειαστεί να ανέβεις ...νούμερο στα ρούχα σου

DPG Network