Νιώθεις συνέχεια κουρασμένη; Βγάλε από τη διατροφή σου αυτά τα 5 ροφήματα

Νιώθεις συνέχεια κουρασμένη; Βγάλε από τη διατροφή σου αυτά τα 5 ροφήματα

Ακόμη και ο αγαπημένος σου καφές μπορεί να φταίει για τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας που έχεις.

Η καθημερινότητα μιας σύγχρονης γυναίκας είναι αρκετά απαιτητική και κουραστική. Δεν είναι τυχαίο πως τα απογεύματα αρκετές από εμάς νιώθουν κούραση, ατονία και εξάντληση μετά από τόσες ώρες δουλειάς.

Tα επίπεδα ενέργειάς μας μειώνονται αισθητά και αρχίζουμε να αναζητάμε ένα δροσιστικό, γευστικό ρόφημα όπως ένας κρύος καφές, ένα πράσινο τσάι ή ένα smoothie. Μήπως όμως πολλές από τις αγαπημένες μας επιλογές προκαλούν αίσθημα κόπωσης αντί να μας τονώνουν;

Το τάπερ θα σώσει τη διατροφή σου (+4 ακόμη μυστικά)

5 ροφήματα που προκαλούν κόπωση και δεν το φανταζόσουν

1) Καφές με γλυκαντικά

Παρά την περιεκτικότητά του σε καφεΐνη, ο καφές μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στα επίπεδα ενέργειάς σου. Όταν περιέχει γλυκαντικά, σιρόπια και διάφορες άλλες αρωματικές ουσίες μετατρέπεται αυτομάτως σε ένα ανθυγιεινό ρόφημα.

rofima7.jpg

2) Σόδα και ice tea με ζάχαρη

Εκτός από τον καφέ, τα ροφήματα με ζάχαρη όπως η σόδα και το τσάι μπορούν επίσης να προκαλέσουν αίσθημα κόπωσης. Την ίδια ώρα αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης ασθενειών.

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Diabetes Care, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν 1 έως 2 ροφήματα με ζάχαρη την ημέρα είχαν 26% μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2 από εκείνους που έπιναν λιγότερη από μία μερίδα το μήνα.

3) Smoothies

Τα φρούτα είναι απαραίτητο συστατικό μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής αφού είναι πλούσια σε βιταμίνες. Όταν τα καταναλώνεις σαν smoothies, καλό θα ήταν να μην διατηρείς μια ισορροπία συστατικών, καθώς τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα. Εάν ένα smoothie περιέχει πολλά φρούτα θα αυξήσει το σάκχαρο στο αίμα με αποτέλεσμα όταν πέσει να νιώθεις κόπωση, ευερεθιστότητα και πείνα.

4) Ενεργειακά ποτά

Παρά το όνομά τους, τα ενεργειακά ποτά έχουν μόνο προσωρινό αντίκτυπο στα ενεργειακά σου επίπεδα. Μπορούν να προκαλέσουν αρκετές αρνητικές παρενέργειες, όπως αυξημένο καρδιακό ρυθμό και αρτηριακή πίεση, κακή ποιότητα ύπνου και τερηδόνα. Προκαλούν αφυδάτωση, η οποία αυξάνει το αίσθημα κόπωσης.

5) Αλκοόλ

Tο αλκοόλ καταστέλλει το κεντρικό νευρικό σύστημα με αποτέλεσμα να σου προκαλεί νύστα. Αυξάνει το επίπεδο επινεφρίνης (μια ορμόνη του στρες) με αποτέλεσμα να σου ανεβάζει τους καρδιακούς παλμούς και να νιώθεις αργότερα κούραση.

Πηγή κεντρικής: pexels.com

DPG Network