Τί να φάτε αυτό το σαββατοκύριακο μετά τις διατροφικές ατασθαλίες των γιορτών

Τί να φάτε αυτό το σαββατοκύριακο μετά τις διατροφικές ατασθαλίες των γιορτών

Ξεχάστε τους μπουφέδες και  τα γλυκά!

Καλά περάσαμε και φέτος! Λίγο κρασί παραπάνω, καμιά δεκαριά μελομακάρονα (το λιγότερο) και πολλές ακόμη θερμίδικες αμαρτίες σημάδεψαν και αυτές τις γιορτές. Τα λίγα κιλάκια που βάλαμε μπορούν εύκολα να χαθούν, αν επιστρέψουμε σε ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα. Όχι από Δεύτερα, αλλά από αυτό κιόλας το σαββατοκύριακο.

Πρωί
Καφές ή τσάι + άπαχο γάλα
ή 1 φρυγανιά σικάλεως + 20 γρ. ανθότυρο
ή 1 τριγωνάκι τυρί light
ή 1 κουτ. σουπ. cottage cheese
Ενδιάμεσα: ½ ποτ. Χυμός πορτοκαλιού
ή 1 μέτριο φρούτο ή ½ ποτ. χυμός grape – fruit
Φιλέτο μοσχαρίσιο άπαχο (έως 130 γραμ.)
ή 1 μπολ ζελέ light

Γεύμα
+ Σαλάτα ανάμεικτη (200 γραμ.)
+1 κ. γλ. Ελαιόλαδο (ή 1 κ. σούπας μαγιονέζα light)
ή
Κοτόπουλο ή γαλοπούλα στήθος (130) γραμ.)
+Σαλάτα ανάμεικτη (έως 200 γραμ.)
+1 κουτ. γλ. ελαιόλαδο (ή 1 κουτ. σούπας μαγιονέζα light)
ή
Ψάρι (130 γραμ.) από τα επιτρεπόμενα (λυθρίνι, γλώσσα, βακαλάος, τόνος σε νερό, σολομός σε νερό)
+Σαλάτα ανάμεικτη (έως 200 γραμ.)
+1 κουτ. γλ. Ελαιόλαδο
ή
Γαρίδες ή οτιδήποτε θαλασσινό (130 γραμ.)
+Σαλάτα ανάμεικτη (έως 200 γραμ.)
+1 κουτ. γλ. ελαιόλαδο

Ενδιάμεσα: 1 φρούτο

Βράδυ
Επιλέγετε κάθε φορά 1 από τα παρακάτω:
1) Σαλάτα ανάμεικτη χωρίς λάδι + 50 γραμ. Ανθότυρο
ή μισός κεσές cottage cheese
ή 2 τυράκια τρίγωνα light + 1 φρυγανιά σικάλεως
2) 1 αυγό + 1 σαλάτα + 1 φρυγανιά σικάλεως
3) 1 μπολ φρουτοσαλάτα με ½ μήλο, ½ αχλάδι, ½ πορτοκάλι, ½ ακτινίδιο, 1 μανταρίνι, 2 – 3 κεράσια, 2 – 3 φράουλες ή με οποιαδήποτε άλλο από τα επιτρεπόμενα φρούτα
4) 1 άπαχο γιαούρτι και 1 φρούτο
5) 1 άπαχο γιαούρτι και 1 φρυγανιά
6) 1 άπαχο γιαούρτι και 2 κουταλιές της σούπας cornflakes απλά

Και μην ξέχνατε...
• Να πίνετε τουλάχιστον 6 – 8 ποτήρια νερό ημερησίως. Οι ανάγκες μας σε νερό αλλάζουν ανάλογα με τη θερμοκρασία και για αυτό χρειαζόμαστε περισσότερο νερό. Το νερό βοηθά στην απώλεια βάρους και ιδίως στην ενυδάτωση του οργανισμού.
• Να επιλέγετε να τρώτε ελαφρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και ιδίως πράσινες σαλάτες.
• Να αποφεύγετε τα γλυκά. Αν θελήσετε κάποιο γλυκό μπορείτε να επιλέξετε 1 κουταλάκι του γλυκού βανίλια (υποβρύχιο), ή φρούτο, η μπάλα παγωτό βανίλια, 1 κουταλάκι του γλυκού, γλυκό κουταλιού ή παγωτά με 0% λιπαρά.
• Να αποφεύγετε τα ανθρακούχα και αλκοολούχα ποτά γιατί σας επιβαρύνουν με επιπλέον θερμίδες.
• Να καταναλώνετε τουλάχιστον 2 – 3 μερίδες φρούτου κατά τη διάρκεια της ημέρας.
• Να μην ξεχνάτε να εντάσσετε στην ημερήσια διατροφή σας γαλακτοκομικά άπαχα προϊόντα.
• Αν βγείτε περιορίστείτε σε 1 ποτηράκι λευκό ξηρό κρασί.

DPG Network