10 λεπτά αρκούν για να αποκτήσεις τo six- pack των ονείρων σου

8 SHARES

Επίπεδη και γραμμωμένη κοιλιά χωρίς πολλά ροκανίσματα. 

Και ποια γυναίκα δε θέλει επίπεδη κοιλιά; Και ποια θα γκρίνιαζε αν έβλεπε στην κοιλιά της six packs. Ουδεμία. Γιατί ένας από τους πρώτους μας στόχους όταν ξεκινάμε τη γυμναστική είναι να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά και να τη γραμμώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. 

Το παρακάτω πρόγραμμα διαρκεί μόνο δέκα λεπτά και γυμνάζει αρκετά αποτελεσματικά το σημείο της κοιλιάς. Πρέπει να το ακολουθείς τουλάχιστον τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα .

Αυτό το είδες;

 Χάσε ένα κιλό σε μία μέρα με τον παρακάτω τρόπο

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ