Χάσε έως και 2 κιλά μέσα σε μία εβδομάδα με αυτό το 10' πρόγραμμα γυμναστικής

3 SHARES

Δες τις δέκα ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν

Η γυμναστική είναι ένας υπέροχος τρόπος για να ξεκινάς τη μέρα σου το πρωί και να έχεις ενέργεια. Όμως ας το παραδεχτούμε, κανείς δεν έχει τόσο χρόνο για να κάνει ένα πλήρες πρόγραμμα γυμναστικής κάθε πρωί. Και πώς θα σου φαινόταν αν σου λέγαμε πως δεν χρειάζεται να κάνεις ένα full πρόγραμμα γυμναστικής;

Δεν είναι κάποιου είδους αστείο όχι. Το βίντεο που θα δεις παρακάτω, σου παρουσιάζει 10 ασκήσεις μικρής διάρκειας (συνολικά το πρόγραμμα είναι 10’) οι οποίες σου υπόσχονται απώλεια βάρους έως και δύο κιλά μέσα σε μία εβδομάδα.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι βάλεις τα αθλητικά σου ρούχα και να παρακολουθήσεις το βίντεο παρακάτω. Επιπλέον μπορείς να το κάνεις και πριν φύγεις για το γραφείο σου.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies