3 λόγοι για τους οποίους πρέπει να βάλεις την πεζοπορία στην καθημερινότητά σου

2 SHARES

Εσύ πόσο συχνά περπατάς;

Αν ανήκεις σε αυτή την ομάδα ανθρώπων που λίγους μήνες πριν το καλοκαίρι ψάχνουν όλους τους πιθανούς τρόπους για να χάσουν βάρος και να γραμμώσουν το σώμα τους, αλλά στη λέξη γυμναστική ή περπάτημα παθαίνεις αλλεργία, τότε μάλλον αυτές οι γραμμές γράφονται για εσένα.

Το περπάτημα είναι μία ασχολία η οποία μπορεί να σε κρατήσει σε φόρμα, αλλά και να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Σκέψου πως ακόμη και 30’ έντονο περπάτημα την ημέρα είναι αρκετά για να γυμναστείς. Ο Patrick Murphy, προπονητής πολλών διάσημων ηθοποιών υποστηρίζει πως είναι καλό να μεταφέρεις την προπόνησή σου εκτός σπιτιού.

Συνεπώς είναι ιδανικό να περπατάς έξω από το σπίτι και σου έχουμε τρεις λόγους για τους οποίους πρέπει να εντάξεις το περπάτημα (πεζοπορία στην καθημερινότητά σου).

 

  • Έχει τα ίδια οφέλη με το γυμναστήριο
Δεν μένεις σε περιοχή που ευνοεί το περπάτημα ή έχει κακό καιρό; Δεν πειράζει πήγαινε στο γυμναστήριο και κάνε διάδρομο. Θα έχεις ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ