Γυμνάζεις τους γλουτούς χωρίς αποτέλεσμα; Τα 6 λάθη που σίγουρα κάνεις

10 SHARES

Tι πάει λάθος με τόσα squats;

Το παλεύεις, το ξαναπαλεύεις, προσπαθείς να κάνεις όσα πιο πολλά καθίσματα μπορείς για σφιχτούς γλουτούς αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί.

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι πως τα αποτελέσματα στο κάτω μέρος του σώματος φαίνονται πιο αργά. Το DNA σου και η ανατομία του σώματός σου παίζουν εννοείται σπουδαίο ρόλο όπως και ο τρόπος ζωής που κάνεις.
Κι όχι μόνο!

Μπορεί να κάνεις τα squats με λάθος τρόπο
Οι περισσότεροι ρίχνουν το βάρος στα γόνατα αντί για το κάθισμα των γλουτών με αποτέλεσμα η άσκηση να γίνεται με λάθος τρόπο.
Θυμήσου το κάθισμα να είναι τέτοιο σαν να κάθεσαι σε καρέκλα και τα γόνατα να μην ξεπερνούν το ύψος των ποδιών.

 

Οι μυς των γλουτών έχουν ατονίσει: 

Όχι σε βαθμό που να έχουν νεκρώσει αλλά σε βαθμό που η καθιστική ζωή στο γραφείο ή στο σπίτι να απαιτεί να δουλέψεις διπλά ή τριπλά την περιοχή για να κινητοποιηθεί. Βάλε τα βάρη στο παιχνίδι και κάνε ζέσταμα στους γλουτούς για να βάλεις φωτιά στους μυς.

Δεν το παλεύεις σκληρά:

Αν είδες αρχικά αποτέλεσμα αλλά ατόνισε η προσπάθεια, πρέπει για τις επόμενες οκτώ βδομάδες να τα δώσεις όλα με τουλάχιστον 4 με 6 σετ των 10 επαναλήψεων καθημερινά.

Ο ρυθμός σου είναι ο ίδιος

Άλλαξε την ταχύτητα, τις ασκήσεις και τον ρυθμό που γυμνάζεις τους γλουτούς, κάνε διαλείμματα ανάμεσα στα set, βάλε λάστιχα, πάρε στα χέρια το kettlebell και θυμήσου πως δεν γυμνάζουν μόνο τα squats τους γλουτούς.

 

10 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ