Δεν έχεις χρόνο για γυμναστική; 5 fitness μυστικά για εσένα

Δεν έχεις χρόνο για γυμναστική; 5 fitness μυστικά για εσένα

Μικρά καθημερινά μυστικά τα οποία αξίζει να εφαρμόσεις.

Αρκετές από εμάς θα ήθελαν ιδανικά να χάσουν 2-3 περιττά κιλά ή έστω να διατηρηθούν σε άριστη φόρμα. Πολλές γυναίκες που προσπαθούν να χάσουν βάρος υποπέφτουν άθελά τους σε σοβαρά λάθη τα οποία επιφέρουν ανεπιθύμητα αποτελέσματα.

Πώς θα γίνεις ξανά fit

Οι στερητικές δίαιτες και ο λάθος τρόπος εκγύμνασης είναι οι 2 πιο συνήθεις αιτίες που οι γυναίκες δεν χάνουν βάρος. Μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή (που περιλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά) και 2-3 προπονήσεις την εβδομάδα αρκούν για να έχεις βέλτιστα επίπεδα υγείας και ευεξίας.

Η απόκτηση μιας καλής φυσικής κατάστασης είναι χρονοβόρα και επώδυνη διαδικασία, ειδικά για τις γυναίκες που έχουν να αντιμετωπίσουν παράλληλα την απώλεια βάρους. Καθημερινά οι περισσότερες από εμάς παλεύουν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, με αποτέλεσμα να έχουν απειροελάχιστο προσωπικό χρόνο για άσκηση.

https://www.instagram.com/p/CZaDPcXIBUF

Τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν μερικά, αποτελεσματικά tips τα οποία μπορείς να δοκιμάσεις, ακόμη κι αν έχεις πολύ περιορισμένο πρόγραμμα.

diataseis 7

Τι είναι το exercise snacking και πώς μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις fit χωρίς κόπο;

5 fitness tips για πολυάσχολες γυναίκες

via GIPHY

1) Καλό πρωινό

Ένα υγιεινό πρωινό που περιέχει φυτικές ίνες θα σε βοηθήσει να διατήρησεις στα ύψη τα επίπεδα ενέργειας για όλη την ημέρα. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και πρέπει να είναι ελαφρύ, υγιεινό και θρεπτικό. Επίλεξε τροφές πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο όπως δημητριακά ολικής άλεσης, αυγά, γαλακτοκομικά κ.ά.

2) Αντικατέστησε το πρόχειρο φαγητό με υγιεινά σνακ

Ο πρώτος κανόνας για να παραμένεις σε φόρμα είναι να αποφεύγεις το junk food και τα λιπαρά τρόφιμα. Βάλε στην διατροφή σου υγιεινά σνακ πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, καλά λίπη, υδατάνθρακες, μέταλλα και φυτικές ίνες τα οποία θα βοηθήσουν να διατηρήσεις το βάρος σου.

3) Πες ναι στην εξατομικευμένη άσκηση

Ένας personal trainer θα δημιουργήσει την ιδανική fitness ρουτίνα για το σωματότυπό σου. Αν κάνεις 1-3 προπονήσεις την εβδομάδα (ακόμη και για 1 ώρα) θα δεις άμεσα ορατά αποτελέσματα.

4) Μην ξεχνάς το νερό

Η επαρκής ενυδάτωση είναι απαραίτητη για να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου. Προσπάθησε να πίνεις 2.5-3 λίτρα νερό καθημερινά.

5) Περιόρισε τους υδατάνθρακες

Οι γυναίκες πρέπει να αποφεύγουν τα επεξεργασμένα τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες όπως τα μπισκότα, οι σοκολάτες, το μέλι και το λευκό ρύζι, καθώς αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αυξάνουν την ποσότητα λίπους στο σώμα. Προσπάθησε τα γεύματά σου να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο και βιταμίνες.

Πηγή κεντρικής: pexels.com



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

DPG Network