5 αποδεδειγμένα tips για να βελτιώσεις την μνήμη σου

Μήπως ξεχνάς συνέχεια που αφήνεις τα κλειδιά και τα γυαλιά σου;

Ξεχνάς για ποιο λόγο μπήκες στο διπλανό δωμάτιο, επιστρέφεις σπίτι βιαστικά γιατί νομίζεις ότι δεν έκλεισες το θερμοσίφωνο και δεν μπορείς με τίποτα να θυμηθείς τον τίτλο της ταινίας που είδες χθες. Αν η μνήμη σου έχει αρχίσει να μοιάζει με χρυσόψαρου, ήρθε η ώρα να την εξασκήσεις ώστε να γίνει ελέφαντα!

Πιες νερό

Στο λέω συχνά γιατί είναι ο no1 σύμμαχος για να αδυνατίσουμε, στην προκειμένη, όμως, θα σου πω ότι ο εγκέφαλος το χρειάζεται πιο πολύ από οτιδήποτε για να λειτουργήσει σωστά. Ακόμα και ένα μικρό ποσοστό αφυδάτωσης μπορεί να δημιουργήσει αισθήματα κόπωσης και να μειώσει την απόδοσή του.

Καφέ με μέτρο

Ο πρωινός καφές σε μικρές δόσεις όπως και το τσάι, μπορεί να αποβεί αποτελεσματικός στη βελτίωση της μνήμης γιατί είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικές ουσίες, ενώ η καφεΐνη που περιέχει διεγείρει το νευρικό μας σύστημα. Ωστόσο, η υπερβολική κατανάλωσή του μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα οπότε απόλαυσέ τον, αλλά με μέτρο.

Το μυαλό είναι ένας μυς

.. ο οποίος, αν δεν το έχεις καταλάβει, χρειάζεται εξάσκηση. Οι σπουδές, το διάβασμα και οι ξένες γλώσσες ενισχύουν την ικανότητα του εγκεφάλου και των διαφόρων λειτουργιών του. Μάλιστα, η πιο έντονη άσκηση για τη μνήμη μας φαίνεται να είναι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, γιατί χρειάζεται έντονη πνευματική προσπάθεια κρατώντας έτσι τη μνήμη μας σε εγρήγορση. Παράλληλα, η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου αποτελεί μια πολύ καλή άσκηση για το μυαλό μας, αφού συνδυάζει πολλές λειτουργίες του όπως η μνήμη, η κίνηση, η ακοή και η συγκέντρωση. Μην ξεχνάς και τα Sudoku.

Οργανώσου!

Αν δεν διαθέτεις ένα τρέξε να προμηθευτείς. Μιλάω, βέβαια, για το απαραίτητο σημειωματάριο και τα Post-it που θα σε βοηθήσουν να ακονίσεις το μυαλό σου και –κυρίως- να θυμηθείς όλα όσα πρέπει να κάνεις. Άλλωστε, η ίδια η πράξη του γραψίματος λειτουργεί ως τρόπος απομνημόνευσης.

Ώρα για ύπνο

Ο ύπνος δεν τρέφει μόνο το σώμα αλλά και το μυαλό, αφού ενισχύει τη μνήμη βοηθώντας την να αποθηκεύσει και να ταξινομήσει όλες τις πληροφορίες που δέχεται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αντίθετα, η στέρηση του ύπνου για μεγάλο διάστημα συνδέεται με προβλήματα στην καρδιά και τις νοητικές λειτουργίες που μας ενδιαφέρουν, στην προκειμένη.

Αυτό το διάβασες;

Bikini diet 7 ημερών: Xάσε 5 κιλά και μέχρι 10 πόντους από κοιλιά και γλουτούς

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ