Αυτές είναι οι τροφές που μπορείς να τρως κατά την διάρκεια της περιόδου σου

2 SHARES

Plus: Τι πρέπει να αποφεύγεις

Το φαγητό είναι ίσως μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής και είναι κάτι που μπορεί να σε κάνει ευτυχισμένη σε όποια φάση της ζωής σου και αν βρίσκεσαι. Ναι ακόμη και όταν έχεις περίοδο δεν νιώθεις υπέροχα όταν τρως κάτι, είτε αυτό είναι αλμυρό, είτε γλυκό; Λοιπόν, το πιστεύεις ή όχι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το φαγητό για να απαλύνεις τους πόνους σου όταν έχεις περίοδο, μιας και λειτουργεί και αυτό κάπως σαν παυσίπονο.

Παρακάτω σου έχουμε συγκεντρώσει τις τροφές που μπορείς να τρως όταν βρίσκεσαι σε αυτές τις δύσκολες μέρες του κύκλου σου, αλλά και αυτές που πρέπει να αποφεύγεις. Ξεκινώντας με τα καλά πάντα να σου πούμε πως οι τροφές που μπορείς να εντάξεις στη διατροφή σου, όσο έχεις περίοδο είναι τα εξής: κάλε, πορτοκάλια, μπανάνες καρπούζι, σολομό, μπρόκολο και μαύρη σοκολάτα.

Δες και αυτό: Πώς θα γίνει πιο ανώδυνη η περίοδος τους καλοκαιρινούς μήνες;

Ενδεικτικά θα σου πούμε πως το κάλε είναι μία πολύ σημαντική πηγή σιδήρου, μαζί με το σπανάκι και τα υπόλοιπα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα οποία συμπληρώνουν τη χαμένη ποσότητα σιδήρου στο σώμα σου. Μια μπανάνα από την άλλη είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείς να φας γιατί ενισχύουν τη διάθεση, χάρη στην υψηλή δόση βιταμίνης Β6. Είναι πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο, τα οποία μπορούν να μειώσουν την κατακράτηση νερού και το φούσκωμα. Βοηθούν επίσης στη ρύθμιση του πεπτικού σου συστήματος, το οποίο σε μερικές γυναίκες αποτελεί μεγάλο πρόβλημα, αυτές τις μέρες του μήνα.

Και αφού είδαμε τι μπορείς να φας, ας δούμε και τις τροφές που πρέπει να αποφεύγεις. Ανθρακούχα ποτά, επεξεργασμένα τρόφιμα, τηγανιτά φαγητά, όσπρια, φαγητά υψηλά με λιπαρά. Τα ζαχαρώδη ανθρακούχα ποτά, όπως τα αναψυκτικά συμβάλλουν πολύ στο φούσκωμα. Αντ’ αυτού προτίμησε καλύτερα νερό (και δεν εννοούμε ανθρακούχο).

Περιόρισε τα τρόφιμα που περιέχουν trans-λίπη, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα των οιστρογόνων, για να μειώσεις τον πόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου σου. Αυτό σημαίνει ότι τα τηγανητά τρόφιμα είναι καλύτερο να αποφεύγονται. Τα φασόλια, τα μαυρομάτικα, τα ρεβίθια και όλα τα όσπρια προκαλούν φούσκωμα. Κράτησε τα μακριά από το πιάτο σου μέχρι το τέλος της περιόδου σου για να περιορίσεις οποιαδήποτε ενόχληση.

Διάβασε ακόμη: 6 διατροφικά μυστικά για να καθυστερήσεις την περίοδό σου, όταν ετοιμάζεσαι για διακοπές

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies